• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Lurkis.. hahaaaaaa ja du, det får vi verkligen ta igen sen tycker jag... gissar att vi har landets bästa fudgekaka här nämligen som vi kan diskutera, avslag, flytningar, hemosar och barnbäck över

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan
    bobo: Vad skönt att det händer något, och så fort! Hellre undersöka en gång för mycket än för lite!

Hanna: Åh fudgekaka! Av respekt för JUSTer har jag inte suttit här och ventilerat mitt enorma sötsug idag, men hon verkar inte var närvarande så nu kan jag fullkomligt ösa ur mig hur sugen jag är på smågodis, bakverk, choklad och typ allt med socker i!
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • after eight

Som Hanna säger så är det ju ovanligt, försök fokusera på det. Och det måste ju vara en tröst att det inte förekommer i din släkt.

Jag upptäckte min knöl i samband med att min mamma opererades för bröstcancer första gången. Så du kan tänka dig hur hysterisk jag var. Men en sköterska jag pratade med då sa att den bröstcancer min mamma hade (som kom efter klimakteriet) inte är ärftlig.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

Lurkis... mm fugdekaka Räcka ut tungan med en botten av en riiiktigt krämig kladdkaka under och ett lika tjockt lager fudge ovanpå hihi.... ska träffa några FL tjejjer (bl a 2007)  och äta denna  på torsdag Räcka ut tungan mums mums¨

Den är nästan den enda sötsak jag är sugen på, sen är det mest vinääääger ju

• MagdaA

kan det inte sluta snöa nån gång!!! så less! blir bara vitare och vitare ute...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Här skiner solen nu o all snön som kom har inte lagt sig utan smält bort efter hand wihooo

• lurksmulan

Här vräker det verkligen ner snö och den börjar lägga sig.
    Jag som har gympadojor kommer ju halka och slå ihjäl mig på vägen hem!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MagdaA

Hanna: avis på er! här lär vi nog ha snö ett bra tag till!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MHoof

Här börjar det spricka upp på himlen ser jag
    Och inte lägger sig snön som kommit från å till sen igårmorse heller. *glad*

Hanna: Va kul att ni ska ses Jag ska till Ullared i höst kanske...*S* Det är väl inte så långt från Borås va?

Åh nu kommer han äntligen hem...nu får han underhålla mig ett tag

♥Vecka 32 BF 17 maj♥
  • Happy baby

Hannah: Den kakan låter sanslöst god!

Svar på tråden Pladdertråden!