Du måste logga in för att svara i en tråd.

• babyblomma

Kläder till hundar varför????

Kan inte i min vildaste fantasi förstå varför man ska ha kläder eller skor på sin hund...
    Detta är mer en sjuk mode och oftast gör det inte någon nytta på hunden utan det är bara ägaren som går omkring och är glad...
    Jag skrev oftast eftersom det finns raser som kräver täcke m.m pågrund av kyla och dylikt...

Finns det någon som vill förklara detta och ge mig en bra anledning till varför hunden ska vara en mode pryl???

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-21 23:49:37:
    Ett sjukt mode ska det stå Ursäkta

• Svar på tråden Kläder till hundar varför????
  • babyblomma

Men jag tänker inte disskutera barnkläder då jag startat en tråd om hundar

• mallansprallan

Nä men jag kommer fortsätta att använda snygga och användbara kläder till min hund eftersom hon behöver det. Tycker inte att det ena utesluter det andra. Har du problem med det så behöver du inte titta på min icke-lidande hund.

• babyblomma

GUd vad du tar åt dig, är din hund en mode pryl för dig????
    Men men jag man inte hålla sig till ämnet så kan det va..

• mallansprallan

Nej verkligen inte och det är det jag försöker säga till dig!

• babyblomma

Har jag sagt att din hund lider??NEJ
    Utan jag är emot det och kommer aldrig klä på mina hundar något i klädväg om det är inte fyller en sådan som JAG vill ha...
    Jag tycker att använder  sin som en MODEPRYL så kan man skaffa sog en docka att leka med...

• majzzan

måste hålla med dig mallansprallan: att om man nu ändå ska klä hunden så varför inte ha både nåt snyggt å praktiskt istället för nåt tråkigt.......
    god jul!!!!!

å låt alla ta hand om sina hundar med eller utan kläder.....

• Bempa
    majzzan skrev 2006-12-23 13:37:33 följande:
    bempa: snyggt!!!
    Ja, det är en så fin hund o med en massa snygga kläder skor mm
Svar på tråden Kläder till hundar varför????