• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • ming

Tycker att Yaya eller Eva borde vinna!
    Egentligen borde Trocada (eller vad den tjocka tjejen heter) vinna, men så kommer det ALDRIG att bli. De har nog bara med henne för syns skull, men när det kommer till kritan skulle de aldrig välja henne!

Förresten så är juAmandas hår gult, juh!

• Gumlan

haha, inte lite upprepande ;)

• Pheonix

Måste säga att jag fortfarande håller på Eva....hon är så otroligt vacker på bild....ok...hon kanske är lite bitchig, men hon tar för sig och det är bra! Om jag ska gissa så tror jag att hon vinner! Annars så tror jag på Yaya!

• sisley

ming

Visst är Amandas hår gult! Jag tycker nog att om hon fick håret klippt och färgat av en säkerligen svindyr "innefrisör" så borde de väl ha färgat det bättre. Just nu ser det ju bara trashigt ut...

• ming

Sisley-> Ja, det är så FULT!!

Förresten är det nån som vet _hur_ blind hon är nu? Det verkar ju som att hon kan se fotografierna på sig själv när domarna visar dem på en skärm (när de ska döma), men ändå går hon ut med en "blindpinne" (eller vad det kallas för!)

• Edina1981

har kollat på det sen det började (-03?) tycker att det e så kul.
    Men snart kommer den sv versionen...ska bli kul o se!!!

• silvia

ming,
    Amanda berättade i första eller andra avsnittet om sin ögonsjukdom. Hon ser inget rakt fram, men hon ser åt sidorna... (svårt att förklara, sitter här och försöker visa med armar och händer *skratt*)
    Hennes synfält minskar alltså, om hon t ex står mitt framför tio personer som står på linje bredvid varandra så ser hon inte dem i mitten men hon ser dem längst ut till vänster och höger.

Hoppas att du förstår min lilla förklaring.

• silvia

Tini, (söt pres.bild! )

Yes! Dubbelavsnitt!!
    Ska spela in det eftersom jag som vanligt jobbar kväll och istället sitta och titta på det imorgon bitti (ledig dag)! Ska bara komma ihåg att låta bli att gå in i den här tråden innan jag har tittat på avsnitten!

• 3påG

Är okså helt fast!! Min man tycker att jag alltid fastnar för "skit" tv..

Svar på tråden Top Model 3!!!