• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • pucken

lördag 16.05, det ska jag skriva upp =) tack!

• Önskan

Måste säga att jag håller på Yaya, om jag måste välja, hon är så otroligt vacker.

• MammaHela

Är det bara jag som tycker att Nicole är urtrist. Jag får inget grepp om henne. Snacka om en blank och trist människa. Fast hon är snygg =)

• kajsa kavat

Hihi, vilken tur att det finns fler än jag som tittar på detta program! Min man tycker det är SÄMST!! HAHA! Men jag kan inte hålla mig, tycker oxå det är kul att se hur de blir på bilderna!

Jag röstar ockå på Yaya - hon är ju störtskön!

Håller med om att Nicole är lite tråkig. Det var så sant som juryn sa att hon liksom inte märks, men ändå blir hon bra på bild!

• silvia

He he... Jag har fått min sambo att börja titta på serien med mig! Efter 2,5 avsnitt så är han också fast!

Fast jag kommer nog inte titta på den svenska versionen.
    Är inte så förtjust i svenska versioner av am/eng/aus dokusåpor. Tycker att de oftast är ointressanta och ibland rent pinsamma! Men det är ju bara min åsikt!

• jojja

silvia- du är ju en pärla!!

Jag somnade igår, så jag missade TM. Går det i repris på lördag alltså? *glad*

*kram*

• giftgrodan

jag laddade hem alla avsnitt och böjade titta. När jag såg tredje avsnittet kom min kille in och dissade det såklart TOTALT från början, men efter fem minuter var han också fast :) Sen hade vi top model-maraton dagen efter.

Håller med om att Janice är hemsk! Tyra däremot verkar faktiskt rätt trevlig och hyfsat jordnära, men det känns som att de ger lite dubbla signaler ibland.

• silvia

Härligt med två st avsnitt på onsdag!!

Men jag jobbar alltid onsdagkvällar till 21 så jag får se avsnitten på torsdagen istället.

• kajsa kavat

Va? Ska det vara två avsnitt på onsdag? Varför det?

• silvia

Ja, vet inte varför. Kanske ska de använda den programtiden på onsdagar till nåt annat "viktigare" eller en ny dokusåpa??

Klipper in från mitt inlägg i morse:

------------------OBS!!!!---------- ---------

Enligt TV3´s tablå så ska de de kommande två (antagligen tre ) veckorna visa TVÅ avsnitt av Top Model 3 på onsdagarna!
    Nästa onsdag: 20.00 Avsnitt 8/13, 21.00 Avsnitt 9/13.
    Onsdagen efter: 20.00 Avsnitt 10/13, 21.00 Avsnitt 11/13.

Vill inte att ni ska missa det! Stänga av dem tv:n efter ena avsnittet - ooops!

Fast nu har de (äntligen) börjat gå i repris på helgerna, lördag em.

Svar på tråden Top Model 3!!!