• Jozze

Top Model 3!!!

Är det möjligen någon annan som har fastnat för detta program?
    Jag måste erkänna att jag fastnade redan första säsongen. Jag tycker det är jättekul att se när dom blir fotograferade. Och hur snygga fotografierna blir sen. Är väldigt intresserad av foto själv.
    Är det någon mer som ska se programmet ikväll?

• Svar på tråden Top Model 3!!!
  • HangtheDJ

Jag hoppar in i er tråd med en arg varning. Tittade på David Letterman Show på ZTV, och vem presenterar top-10 listan om inte vinnaren av Top Model 3?!?!
    Fan va arg jag blev, hann inte byta kanal och nu är ju serien förstörd. Varning varning.

• LillaSnigel

HangtheDJ ---> Jag fick oxå veta av en slump *suck* Ville ju inte... Så nu är det ju inte så roligt att kolla längre..

• silvia

Puh! Tur att jag inte tittade då!
    Trist för er dock...

• JennyL25

Tur att inte jag tittade då heller........
    Hoppas Yaya vinner eller hond en mulliga......

Men gud vad Janice är elak!!!!!

Och hon amanda som glömde sina skor. Då får man ju skylla sig själv och så ska honsmöra för dommarna.....
    Gnäll gnäll... men men

• myself

Jag hoppas Eva vinner! Hon är den enda som är tuff nog att klara modelvärlden tror jag

• hidden angel

jag hejjar på norelle jag!! =)

• HangtheDJ

Hur stor och känd tror ni att man egenligen bli om man vunnit Top Model? Jag tycks mig inte minnas att jag sett någon av de tidigare vinnarna någonstans föutom som presenterare på Late Show.
    Hon...um, som vann första omgången, Adrienne, fick också presentrea top 10 listan...men sen då?

• hidden angel

jag tror inte de blir särskilt stora.. håller med om att man ser jui inte dem efter serien... endå e det "americas next top idol".... så något borde det ju betyda..hmmm

• HangtheDJ

Tycker lite att hela serien är en ode till Tyra Banks och hennes väg till toppen. Ingen av de "vinnarna" som hon utser kommer någonsin bli lika stora som hon.

• silvia

------Kom ihåg!-------

Repris av onsdagens avsnitt idag lördag kl 16.05!!!

För de av er som missade det...

Svar på tråden Top Model 3!!!