• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Winnertaco

letw
    Antagligen är det ditt "fel", men det enda som händer är väl att ni får betala självrisken på försäkringen, och det är väl inte hela världen egentligen? Det verkar idiotiskt att stanna mitt i korsningen om det var grönt...

• letw83

tja han var ju mitt i korsningen nästan när han stod still. korsningen är inte så stor. han hade väl nästan bakdäcken på stopplinjen.

jo det var skönt. dock känner jag att min axel/arm/nacke har tagit stryk av att jag säkert spänt mig av det. pallar knappt sitta vid datorn....

• letw83

taco
    jo förvisso. men det är inte ens ett år sen syrran körde in i en lyktstolpe så kofångarn fram är precis bytt

• pucken

tur att man inte har bil. eller körkort. lika bra, så slipper samhällsfaran pucken köra på våra vägar =)

• letw83

puck
    skulle bli galen utan bil. går inte att vara utan bil här. men just nu är jag inte så sugen på att köra. Andreas får köra hem sen ikväll....

• pucken

mm jag måste bo nåt ställe med bra förbindelser, och det är helt ok. vill inte bo ute i skogen ändå =)

• Winnertaco

På landsbygden är det typ omöjligt att klara sig utan bil. Här skulle det kanske gå, men det skulle väl bli lite bökigt. I sthlm är det nog en annan sak, där kan ju bussarna gå med bara ett par minuters mellanrum ibland! Men visst vore livet enklare utan bilskatt, lagningar, bensinpengar och besikningar ibland!

• letw83

taco
    förresten, ni hade visst haft snöstorm vi såg på nyheterna, hon kunde visst knappt stå still för att det blåste så mkt såg ut som att det snöade lite på sin höjd

• Winnertaco

letw
    Ja, inatt och idag på morgonen var det itne så trevligt väder! Men det var inte alls lika farligt som de sa på nyheterna att det skulle bli, var ute med hunden imorse och det gick ju att ta sig fram i alla fall!

Jag trodde aldrig att jag skulle behöva säga det här, men nu måste jag VÄCKA Johanna för att hon ska äta! Trodde aldrig att det skulle inträffa på kvällen...

• letw83

taco
    som här då tidigare i höst. men dom överdriver alltid....

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)