• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MissFörstånd

letw - ingen fara, tänk på de bara om du får ont som du kan koppla till krocken. , jag har ätit glass *fy skäms* så jag får ingen mat nu heller

• Winnertaco

Det blev lite mackor här, men jag åt knäckebröd med skinka och gurka. Det var jättegott det med! J sover fortfarande som en stock, nu får hon sova vidare, och så hoppas vi på att hon sover till 5-6 imorrnbitti i alla fall! Gonatt!

• MallaMojs

Hejhopp, här var det dött Enda dagen som jag med gott samvete kan sova ut så vaknar man kl7 *suck* Längtar till läkaren på mvc imorrn, med skräckblanandad förtjusning...

• Småtokig

God morgon Malla

Nu är det nog på gång, har en Djävulskt mensvärk som inte gick över med Alvedon..

• MallaMojs

småtokig...skickar över en massa mer mensvärk om det är vad som krävs för attd et ska kicka igång... Jag håller tummen

• Småtokig

Malla

Det som är värst är att jag får illamående attacker när det är som värst.. Som tur är har jag inte kräkts än.. Har fått i mig 2 mackor..

• MallaMojs

småtokig...ja, det är ju typiskt...nu när du skulle behöva äta en massa för å orka!!

• Småtokig

Malla

Precis men vad ska man göra.. Jag kommer antagligen att kräkas iaf men jag vill inte äta mer eftersom jag är sugen på filmjölk och det är inte roligt att kräkas upp..

• MallaMojs

småtokig...jag har precis börjat äta fil igen efter x antal veckor...det var det första jag kräktes upp

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)