• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Winnertaco

Men fasen, vad ungen sover, hon bara vägrar vakna Jag tänkte att hon skulle vara vaken en timme nu, sen äta och SEN stensomna... Men hon har tydligen andra planer!

Ja, det är klart att de överdriver, hur skulle de annars få tittare

• pucken

jag har ont i magen? tror ni det har att göra med tuggummipåsen jag tuggat i mig idag?

• letw83

taco
    haha, det är rätt. man ska sova på kvällen och vara vaken på natten

sant

puck
    säkert.

jag ska ta mig en nattmacka höll jag på att skriva men det blir en filtallrik med äpple och jordgubbssylt istället för vi har slut mackor.

• Winnertaco

puck
    Om du bara TUGGAT på tuggummina så får man väl inte ont i magen av det? För du har väl inte svalt en hel påse tuggummin?

• pucken

taco
    haha nä, men de sista 20 har jag tuggat upp på typ 15 min =) jag gillar lakritstuggummi!

letw
    åhh jag måste också äta nåt, är lite hungrig faktiskt *känner efter übernoga*

• MissFörstånd

letw - tycker de låter väldigt dumt att bromsa mitt i en korsning, men får man bara tvärnita sådär? ja jag vet inte, bättre om du lyssnar på juristen skulle jag tro
    Kom ihåg att om du får/har ont i nacken är de väldigt viktigt att du får de dokumenterat i vården. Annars om du får ont om tio år så "bryr sjukvården sig inte" eftersom du inte dokumenterade de då. Min sambo krockade i slutet på oktober så liite vet jag iaf.. Han fick ont i nacken morgonen efter och har fortfarande ont ibland. Han fick inte ont på kvällen då de hände pga att han hade en 13-årig kille med sig i bilen också, så han var mest orolig för honom heela natten. Han tror att de är därför. Oj nu blev de långt...

• Melisabeth

Nu skall jag försöka komma i säng i tid ikväll.. blivit 2 väldigt sena nätter.. och jag som skall vända rätt dygnet inför skolan, inte tvärt om... *mutter*

Så nattis på er =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Åh, nattmackor.... Vad synd att jag började mitt nya liv idag igen, nu kan jag ju inte äta nattmackor *muttrar* Kanske blir det nån knäckemacka i alla fall!

Jag gjorde det enda stensäkra för att få J att vakna, jag la henne i hennes egen säng. Men hon bara snarkar vidare (ja, hon snarkar verkligen, hon är nog lite förkyld, stackarn). Vad gör man, jag kan ju inte gärna ruska ungen till liv!

• pucken

taco
    jag har också tagit upp mitt nya liv, jag SKA ner till 60 nånting. kan alltid käka ett äpple eller nåt innan jag lägger mig =)

• letw83

missförstånd
    okej, tack för infon. Men jag har haft tendenser till musarm länge och det är det som spökar. Blir ofta värre när jag är spänd vilket jag säkert var efter detta. Men tack ändå

Nu fil

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)