• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Småtokig

Malla

Aj då inte bra.. Nu har jag varit in en runda i duschen men det hjälpte knappt.. Tror jag måste ringa in snart..

• MallaMojs

Åhhh, va spännande... Är C hemma?

• Småtokig

Blir antagligen bebis idag.. Har värkar med ca 4-5 min mellanrum och de varar i ca 45 sek..

• Fru Indosaurie

åh vad spännande! lycka till!

när jag hade mindre än 1 minut mellan värkarna som höll i sig i 1 minut var jag öppen 3 cm, vilken skillnad.
    men nu ska jag inte älta det

• Småtokig

Fru

Tack.. Nu har jag ca 4-5 minuter och de har ökat till ca en minut i längd..

Pratade precis med BM på förlossningen och jag ska komma ut för jag tycker att det börjar bli jobbigt.

• MallaMojs

fru I...kan man ha mindre än en minut mellan värkar som håller i sig längre än en minut? *vimsig*

Massa lycka till småtokig!!!

• pucken

tokig
    iiih va roligt! lycka till! när jag hade värkar var 4 minut var jag öppen 3 cm och fick inte åka hem =( då hade jag haft värkar från 16 till 07. hoppas du får en riktigt fin förlossning =)

• Winnertaco

Gomorron!

Åh, vad spännande, Tokig!!! Massor med lycka till!!! 4 värkar på 10 minuter så är det en aktiv förlosning sa de till mig på förlossningen. Nu uppnådde jag aldrig det, men jag säger som fru, nu ska vi inte älta det! Hoppas ni åker in snart och får stanna!

Haha, J vaknade en minut efter att vi lagt oss igår, och då ville hon berätta om sin dag i en timme ungefär. Hon somnade om vid 1:30, sov till 4:30, jag halvslumrade och ammade till 06:30 ca, sen fick hon ersättning och då somnade vi om och sov till 11. Så nu är jag rätt pigg trots all!

• pucken

taco
    oj, har du fått ta till ersättning?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)