• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Winnertaco

puck
    Ja, bvc-tanten tyckte att jag skulle prova att ge henne lite på kvällarna för att se om hon verkade nöjdare, och hon blev så nöjd av det att jag nu ger henne bara ersättning på dagarna. Dessuotm måste mina bröstvårtor läka, en stor bit har ramlat bort från den ena *huga*

• pucken

usch då, det lät inte kul med tuttarna kan jag lova! hoppas det läker som det ska =) och det är ju inte hela världen med ersättning , men jag tog det jättehårt. kan ju bero på amningshysterin. hur går det johanna annars?

• Fru Indosaurie

Malla
    jag förstår inte riktigt hur du menar nu?
    Klart man kan.
    Jag hade en värk som höll i sig i 1 minut och sen var det mindre än 1 minut tills nästa värk kom.

• Melisabeth

Ohh vad man har missat.. vad trevligt att det satt igång för tokig =)
    Skall ju bli spännande =)

Hmm vad skall man göra idag då tro.. tväta och städa kanske... hmm ja vad roligt. eller inte.. men men =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

ooooh agge står på hela fötterna när micke går med honom! brukar alltid stå på tå =)

• Winnertaco

Puck
    Jo, det går ganska bra, vi ska till bvc idag, hoppas att hon har gått upp som hon ska nu när hon får ersättning. Måste väl bekänna för dem att jag helst vill sluta amma också, om det inte vore för att hon inte vill somna utan amning när hon vaknar på nätterna så hade jag slutat helt redan!

• Melisabeth

Kul upptäckt igår;
    Det börjar så smått gå att urskilja bebisens olika kroppsdelar nu när hon ligger rätt... jag påstod att jag hade hittat en knuten näve... A kände och tvekade.. men han tryckte iaf lite på den.. och hej och hå.. lillan tryckte tillbaka, så nog var det en hand alltid =)

smått tufft =)
    Och han blev skitglad =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

nu har jag gjort lite potatismos till W, nu ska hon bara äta tutte först och sen får vi se vad hon tycker om det hela =) bättre än gröt får vi hoppas..

statusen på våran dator är nu "beställt reservdel", det borde ju betyda att det gick igenom som en reklamation..

• Winnertaco

Mel
    Ja, det är roligt när man börjar känna VAD det är som sprattlar där inne. Vänta bara tills du kan se hur den sticker ut en fot, med tår och allt! Åh, ibland saknar jag magen!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)