Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Fru
    Ja, det kan nog vara lite störande. Lite gnäll kanske man får stå ut med på barnvagnsbio, men en gallskrikande bebis.. Näää... Undra just om de har lika högt ljud som på vanliga föreställnigar. Jag skulle vilja se den bebis som sover då, liksom...

Johanna 061223
  • Winnertaco

letw
    Självklart är du helt bedårande

Mel
    Bär inte alla pappor omkring på sina barn?? *förvirrad*  

Johanna 061223
  • Winnertaco

Andreas och Johanna brukar dansa runt mest hrla dagarna när han är hemma Här är det nog mest jag som "släpar runt på"...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Det blir väl även så att eftersom jag är hemma hela dagarna och måste bära när Andreas inte är hemma så blire det mer ett tvång för mig. När han kommer hem så har han ju varit ifrån henne hela dagen, så det blir en annan sak för honom att bära "lite på kvällarna", istället för hela dagarna.

Johanna 061223
  • Winnertaco

Vi är nog mer som pucken och micke, ingen orkar göra nånting. Tillslut köpslår vi om det... "JAg går 5 km med hunen om du damsuger och torkar golven"

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Det är världens bästa taktik! "Imorrn ska jag bli nyttig, så det är lika bra att jag passar på att äta ALLT gott och omyttigt idag"

Fru
    Jag hade verkligen vägrat att väcke en sovande bebis för någons skull. Iofs har ingen bett oss göra det heller, men jag är i alla fall beredd på att totalvägra den dagen det önskem¨let kommer!
    Jag gjorde av med 460 kr bara på dagens middag

Johanna 061223
  • Winnertaco

Morrn!

Nytt sovrekorn inatt igen, 11 timmar (!!!!) Vad fasen är det för fel på ungen... Jag blir allvarligt talat lite orolig!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Vad du är duktig, pucken! Jag gör inget såntdär alls, det blir bara inte av

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)