Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Men Mel, vilken vecka är du i? På mig syntes det inte urtan tvekan förrens efter v 30, innan dess kunde man lätt ta mig för enbart fet

Fru
    Jag vet inte, det beror mycket på hur länge de tänker hålla sig kvar vid huset, jag tänker inte bo där 3 år tillsammans med dom. 1 eller max 2 år liksom...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Det här huset är rätt perfekt, liksom... Lagom långt utanför stran, och lagom stort. Otroligt ful färg har det, men det är ju en baggis! Mycket 70-talsgrejs kvar invändigt, men att tapetsera om och så är ju inte heller nått stort problem!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Ja, eller perfekt och perfekt... Till det pris vi förhoppningsvis får det för om vi bestämmer oss för att ta över så är det nog perfekt!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jösses, vilken spya Johanna la i babysittern nyss! Har aldrig sett nått liknande, typ...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Naturlig och naturlig, morsan tryckte väl i henne för mycket mat

Nä, nu ska vi dricka te och sen sova!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Åh, vilket gnällo vi har här idag, ska hon hålla på såhär hela dagen så får jag ju spunk! Snart ska vi på första föräldragruppen, sedan sjukhusen med Andreas pappa och sist men inte minst familjerätten för att skriva på om faderskap och delad vårdnad *pust*

Hur går det letw?

Mel
    Vad frånt det vore om det kikade ut en liten pojke! Vad ska han hela då? Ellbert?

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nu är vi hemma från alla äventyr! Föräldragruppen var bra, trevliga mammor och söta bebisar! Besöket hos svärfars läkare var ok, inte jättegivande, men itne helt onödigt heller. Familjerätten var snabbt avklarat, skrev på tre papper och sen var det klart! Skönt! Nu ska vi bara skicka in papperna om namn till skattemyndigeheten så har Johanna både pappa och namn!

Jag blev nästan rädd när jag hade fått mail, trodde jag hade fått en till tillsägelse om att jag inte vara elak mot den stackars JohnG... Jag ska prata med Andreas så att jag vet exakt hur det blir!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Det är väl du, jag, puck, fru, letw, Malla, Tokig och nica mest tror jag, eller? Har jag glömt nån? (Förlåååååt i sånna fall!!)

Johanna 061223
  • Winnertaco

Man FÅR ju vara här även om man inte skriver massor varje dag som oss nördar som letw räknade upp!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)