Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Puck
    Ja, men om man är student så har man itne rätt till nått liv, man är helt i händerna på lärare och csn. Livegen kallas det... Mohaahaha

nica
    Nej, inte mycket, och ingen feber heller. Jag är så hispig bara, har ju fått för mig att jag aldrig kommer att få fler barn som straff för att jag inte födde naturliga vägen...

Mel
    När jag var i v 30 hade jag gått upp 13 kg Då slutade jag väga mig!  

Johanna 061223
  • Winnertaco

nica
    Jo, jag vet att för att man ska bli infertilk så ska det till otroligt allvarliga komplikationer. Antagligen grundar det sig i att jag undermedvetet känner mig otillräckloig som inte pallade att förska få igång effektiva värkar en gång till.

Mel
    När jag var hos bm i vecka 34 så sa hon att nu var det inte meningsfullt att väga sig längre, nu är det som det är bara och det går inte att göra nså mycket åt vikten längre.

Puck
    Obligatoriska lektioner? Vad jobbigt, det enda som har varit obligatorikst när jag har pluggat är labbar opch seminarier typ.

Johanna 061223
  • Winnertaco

Malla
    Klart att du får bebisar, ricken är minimal att det skulle hända nått nu! Visst hör man ju om sena missfall och om att folk får tragiska besked vid rutin-ul, men man måste komma ihåg att det är ytterst sällsynt!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Kanske huvudet är alldeles för tungt för kroppen för att du sitter på fl på nätterna

Johanna 061223
  • Winnertaco

nica
    Jag hoppas på att få prata av mig ordentligt med bm på efterkollen, och att jag kan sluta tänka på det sen!

Malla
    ALLA ramlar nog ner i gropen någon gång när de är gravida, jag trodde ju inte ens efter ul att allt var som det skulle. Det känndes bra ca 2 dagar efter ul, sedan kom tvivlen igen. Inte förrens man har barnet hos sig fattar man att allt verkligen gått bra, och då kommer det nya orosmoment. Man blir aldrig lugn...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag kan i alla fall inte fatta att Malla kommer att ha TVÅ små bebisar snart! TVÅ stycken! Tänk att ligga på bb med TVÅ bebisar, det var omtumlande och lyckligt nog med en liksom... Vilken lycka med två bebisar!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nä, man kanske skulle försöka få nått gjort... Pytteliten börjar låta också, tyyypiskt

Johanna 061223
  • Winnertaco

Min torrboll till karl vill inte följa med på vare sig klädparty eller tacokväll. Han vill hellre spela playstation med sin dötrista polare *muttrar*

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    fast då får vi ju å andra sidan plats i bilarna Mig kvittar det, hellre ensam men Johanna än med TVÅ gnällon, Johanna OCH honom

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag vill nog helst ha bilen med mig till vh, har inte så stor lust att ta tunnelbana ensam med Johanna tillbaka en lördagkväll *hjälp*

Fatta vad nöjd jag är att det blir tacokväll!! En hel kväll bara för mig!!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)