Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Fru
Allt på en gång, annars är det ingen idé En enda gång har Jaxon väckt Johanna, matte blev rasande, och nu vågar han inte gå i närheten av henne när hon sover längre...
Fru
Allt på en gång, annars är det ingen idé En enda gång har Jaxon väckt Johanna, matte blev rasande, och nu vågar han inte gå i närheten av henne när hon sover längre...
puck
Du kan ladda hem lite Mamma Mu och lyssna på, det gör jag Man blir så glad av det!
Jaha... Ja, det är bekvämare att bara titta ibland!
Undra varför Johanna ALLTID blir jobbig mellan 20:30-22:30 varje kväll när Andreas är på träning? Det slår fasen aldrig fel...
Nu får väl karlsloken komma hem... Är trött på skrikel nu! HAn sa halv, ovh nu är klockan kvart i, fyyyyyy skäms på honom....
Mel
Är det inte livmodern som trycker på lungorna då? Jag hade diverse krämpor i bröstet under graviditeten, bland annat kändes det som att jag hade ett brutet revben lite då och då, det gjorde on som f*n! Jag gissar faktiskt på att din livmoder trycker på lungorna.
Det kan kännas mycket skumt i många delar av kroppen när man är gravid har jag fått erfara, det enda jag kan trösta med är att det är värt det i slutändan
Fru
Är inte tanken med ett pdf-dokument att man inte ska kunna lägga till text? Man kan på nått sätt skriva ett dokument i world och sedan omvandla det till pfd-fil, men fråga mig inte hur...
Gomorron!
Här är de snöstorm idag Vi som ska ner på stan, det blir nog bilen.
Letw
Värdelöst. Vägra betala, hyresgästföreningen måste kunna hjälpa er och ta dit en oberoende part som kan lukta åt er, typ... Katterna kan man säkert hitta nya hem åt ganska lätt, även bra hem!
Ja, jag menade ju vägras betala innan det är fastställt att katterna verkligen gjort nått. Jag fattar inte riktigt hur de skulle kunna kissa under badkaret, dock.. Man kan säkert delbetala, bättre det än att de inte får några pengar alls, liksom.
Fru
Läste just om eran bil. Underbart.... NOT! Ibland hatar man verkligen bilar!