Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Japp, överklass är vad vi är! Bra där, Mel!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Godkväller!

klockan slår 20, och Johannas kinkperiod kommer som ett brev på posten *suck*

Tokig
    Vad roligt att se dig här igen! Hoppas allt går bra med lille prinsen!

Fru
    Vad ska företaget "vara till"?

Johanna 061223
  • Winnertaco

Morrn, morrn!

Idag är Andreas hemma från jobbet, feber och ont i halsen. Egentligen tror jag inte att han är så sjuk, men har mår nog inget vidare pga allt med hans pappa
    Johanna sov duktigt inatt med, 00-08 ungefär Jag ska gå en låååång prommenad med hunden sen, nu när man slipper vagnen!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fasen också, vi som postade lappen till go-boken igår. Måste verkligen komma ihåg att avbeställa såfort vi fått välkomstpaketet!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Men åh, vad drygt! De har redan ring hit två gånger tror jag, även fast jag var såååå otrevlig första gången!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Puck
    Ja, vill ha välkomnstpaketet, men jag vill inte att nån telefonförsäljare ska tjäna pengar på det, alltså valde jag att skicka in lappen som kom med babyboxen! Du skulle aldrig sagt ja, nu vann de med sin teknik att ringa tills man inte orkar med dem mer...

Mel
    Pysen i magen tar nog dina kilon och slurpar i sig dem fortare än kvickt!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    10 kg totalt är ju verkligen superbra! Hejja!

Puck
    jag har det värre, har massor att göra IDAG som inte går att skjuta på

Johanna 061223
  • Winnertaco

Hej nica!
    Vad glad jag är att jag inte pluggar när jag hör om alla arbeten som alla ska göra

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag har haft molande mensvärk sedan jag vaknade imorse Fattas väl bara att jag fått en inflammation i livmodern eller nått nu, så får jag verkligen äta upp att jag valde att bli snittad

nica
    Idag har jag inte ens en bebis att ta hand om, Andreas är hemma från jobbet, så de ligger och myser i sängen!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)