Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
letw
Det där misstaget har jag också lyckats med. Ugnen verkar var en poppis palts för stekpannor som inte får plats nån annanstans!
letw
Det där misstaget har jag också lyckats med. Ugnen verkar var en poppis palts för stekpannor som inte får plats nån annanstans!
Mel
Jag tycker att du borde få göra ett ul, eller åtminstone en ordentlig ctg-kurva (som ju registrerar både hjärtljud och rörelser).
Nu är jag trött på min karl alltså! Han är sjuk, och det är såååå synd om honom. Han orkar inte gå ut med hunden, inte plocka undan disken och så orkar han inte åka med hem till mina föräldrar idag. Vi bestämde att vi avvaktar ovh åker imorrn istället, och om han fortfarande är lika dålig så åker jag själv (vilket jag absolut itne har någon lust med). Det känns som att han redan har besämt sig för att han inte ska följa med imorrn, vilket gör mig fly förbannad. EN natt handlar det om, och han blir uppassad precis hela tiden, liksom... Han ÄR sjuk, det ser jag ju, ite så att han simulerar, men herregud, jag var nysnittad, hade mjölkstockning och 39 graders feber och orkade ändå ta hand om både unge och hushåll. Karlar...
puck
Skojar du... det är han i ett nötskal idag!
Ja, men det kan han väl lika gärna göra hemma hos mina föräldrar *surar* Det är liksom inte samma sak att åka ensam!
Fru
Men är inte historien med eran data slut än?!? Jösses...
Puck
Ska vidarebefodra det, att han ska med Grejen är att det är inte bara att åka nästa helg heller, för då har han sin f*bannade basket. Annars hade det ju bara varit att vänta tills nästa helg, liksom...
Mäh, så har han somnat när jag ska gå och tala om för honom att han snällt får följa med imorn!
Hans mobil ringde, och om jag ska döma av det har säger till sin mamma så har han bestämt sig för att inte åka. Frågan är om jag ska åka själv redan idag, om han ändå inte tänker åka. Åhhh... jag hade ju sett fra emot att åka, nu känns det bara pisstråkigt!
Mel
Men ring till förlossningen om du känner dig orolig! Om hjärtljuden är ok så är det ett väldigt bra tecken, sa min bm till mig, men om du inte känner dig lugn så ring direkt!
Förkossningen är ju öppen dygnet runt, som tur är