Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Morrn!

Snacka bra jag mår idag! Sovit i världens skönaste bäddsoffa och fått frukost och barnpassning serverat! Dessutom har Johanna ökat på sin samling av bodysar med typ 5 nya....

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Ja, det är råmjölk i brösten redan nu, jag hade "skorvar" av råmjölk på vårtorna varje morgon, men det finns många som måste använda amningsinlägg redan under graviditeten för att det läcker så mycket. Det är en väldigt fascinerande process tycker jag!

Nica
    Hur ont hade du av inflammationen? Jag har haft mensvärk i tre dagar nu, funderar på om det kan vara en inflammation, men tycker att jag borde ha indare då. Ska ringa bm på måndag om det inte blivi bättre... Antibiotikan biter nog på alla inflammationer i kroppen, den vet ju inte vart den ska verka, eller hur man nu ska säga.

Johanna 061223
  • Winnertaco

En vul-apparat hemma vore verkligen toppen, jag såg en på e-bay när jag var gravid men hade tyvärr inte råd

Johanna 061223
  • Winnertaco

nica
    Ja, jag ska ringa på måndag. Eftersom värken ger med sig med panodil så tycker jag inte att det är akut nog att åka in nu på helgen, orkar inte med att sitta och vänta 100 år på akuten liksom...

Eller så kan vi skicka några karlar till Bromma om de gillar PS och pizza

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Jag tror inte att det gör varken till eller från om du mjölkar ur, den enda risken som finns är väl att produktionen kommer igång mer och då kommer risken för att du ska få mjölkstockning om du inte mjölkar regelbundet.

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck och letw
    Jag hoppas att era karlar är medvetna om att det är dom som får ta hand om alla bebisar medans vi tjejer surrar

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Klicka på länken igen, då funkade det för mig!

nica
    Ta den storlek du brukar ha, de ser alltid stora ut på modellerna!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nu har precis hela släkten varit här och fikat, så nu är vi helt slut både jag och Johanna. JAg ser docks inte så mycket mening i att sova, man blir väckt hela tiden här, antingen vaknar Johanna eller så kommer det nån och hälsar på eller så kommer det ett tåg. Kan inte fatta att jag bodde såhär nära järnvägen i 20 åt utan att ens märka att tågen kom...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Morrn!

Värst vad tyst det var här idag då...
    Jag börjar fasen bli riktigt orolig nu, mensvärk som tusan och det blöder MASSOR klarrött blod Måste verkligen ringa bm imorrn. Blääää, jag hatar att ringa sånna samtal!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)