Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag är också vaken *snark*

Vi har varit i tvättstugan i bärselen. Ingen hit enligt J... Dessutom har hon inte bajsat på ett dygn nu, så det är kink, kink, kink. Jippie.

Johanna 061223
  • Winnertaco

Vi ska också till svärmor på middag. Men vi ska prata om vad som ska hända med huset när svärfar försvinner, verkligen inte romantiskt... Gråter

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nä, J gillar INTE bärselen, alltså!

Jag vet faktiskt inte riktigt hur han mår, han är en sån där person som inte säger så mycket om sånna saker. Undra vem Andreas kan brås på... Jag märker ingen större skillnad, men Andreas tycker att han blir sämre snabbt. Jag vet inte riktigt faktiskt.

Johanna 061223
  • Winnertaco

Påminn mig om att ALDRIG mer ta tvättstugan när jag är ensam hemma med Johanna!!!

Man vet ju inte hur länge han har kvar, det är en till jobbig sak med sjukdomen, att det inte går att säga nått om ett enskilt fall, alla fall är så olika. Om jag skulle gissa... 2-3 år... Han tror att det är kortare, men jag tror att han är lite väl pessimistisk, antagligen blir man väl det som nått sorts skydd för sig själv.

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Fy då, det lät inte roligt! Tur att man slapp foglossning i alla fall *peppar peppar*

Fru
    Nice! Jag vill också få välja nått nytt! Fast det där är ni värda efter allt krångel!

Johanna 061223
  • Winnertaco

nica
    Testa hos bm annars, och så kan hon ta blodprov för att se exakt vilken halt av hcg du har i kroppen! Om ägget bitit sig fast i livmodern och hängt kvar så spelar det nog ingen roll att du ätit mediciner, de är starka bara de vill de små liven!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Antibiotika ska väl inte vara någon fara, vissa sorter bör man inte äta i slutet av graviditeten, men annars tror jag väl inte att det är någon fara. Men jag är ingen läkare, tyvärr Är det inte väldigt tidigt i gravidieten i sånna fall? Före en viss vecka så får fostret inte i sig nått från mamman!

Johanna 061223
  • Winnertaco

nica
    Klart att  privata gyn vill att man kommer in, de tjänar ju pengar på det Nä, allvarligt talat, det är ju lika bra att få det kollat! Jag vet att jag aldrig hade kunnat slappna av om jag inte hade fått bekräftat att "nej, det är ingen infektion"!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Gäller högkostnadskort även på privata mottagningar?! Det trodde jag faktiskt inte...
    Nä, ingen infektion, antagligen mensen. Trodde inte att den kunde komma om inte avslaget försvunnit faktiskt... 300 spänn för att få veta att jag fått mens

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)