Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
nica
Hur gick det igår? Har inte hunnit/orkar läsa ikapp allt...
nica
Hur gick det igår? Har inte hunnit/orkar läsa ikapp allt...
Så, nu är vi framme i Ludvika. Allt gick bra och nu har jag både barnvakt och hundvakt!
Mel
Toppen att du åker in, de brukar vara hur bra som helst på förlossningen när man kommer in för såntdär!
Ehhh... jag vet faktiskt inte hur många mil det är... 18-20 ungefär. Det går fort när jag sätter igång
Haha.. När jag väl bestämt mig för att åka så fick jag ju bråttom iväg från skrället!
Tja... ja har ju inget jobb att passa så egentligen kan jag väl vara borta hur länge som helst! Planen är tills på söndag, men det var så skönt att vara här så jag funderar på att stanna längre!
Han har ju varken hund eller unge hemma, så för honom är det väl bara skönt!
Asså, undra om mens och avslag kan avlösa varandra utan uppehåll, jag har mensvärk idag med *funderar*
Vi ska få rostbiffsallad till middag! Ångrar inte en skund att jag åkte hit
Vad roligt det är när mina föräldrar försöker övertala varandra om varför Johanna skriker..
Mamma: Hon är ju så trött att ögonen snart faller ihop av sig själva!
Pappa: Nej, hon vill bli upplyft bara!
Mamma: "Men hon sov alldeles nyss i fem minuter, hon ÄR trött"
Pappa: "Om hon vore trött skulle hon väl somna, hon är sällskapssjuk"
Och här sitter jag och tänker "hon är hungrig, det var över 4 timmar sedan hon åt". Men visst får de försöka att få tyst på henne på sitt vis en kvart till eller så
Malla
Nä, det är nog en vanlig sallad med rostbiff i. Jag har barahört att vi ska få rostbiffsallad, har aldrig ätit det förr. Rostbiff är gott och sallad är gott, så det blir nog bra
Malla
Nej, men det kanske vi ska uppfinna, det låter gott!