Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Fru
    OPj, jag hade varit hysterisk om J hade varit så sjuk! Nu är ju w lite äldre så det är väl "inte lika farligt" eller vad man nu ska säga. Febertermometer, ska man ha med sig en sån när man reser... har aldrig slagit mig heller in...

Bra, puck! Det tar sig! Själv glömmer jag väl bort det och står här med hundra böcker om ett år..

Johanna 061223
  • Winnertaco

Tokig
    Tro det eller ej, men jobbiga perioder går över! Johanna vägrade somna annat än vid bröstet i början, dessutom var hon hur snuttig som helst, jag satt med tuttarna i vädret dygnet runt! Kom inte utanför dörren alltså. Sen bara försvann det, visst kan hon ha sina gnälliga dagar när det inte hjälper med annat än att amma, men de blir färre och färre. En dag kommer Albin helt plötsligt att finna tryggheten att sova ensam!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Haha, du har så rätt Mel, Johanna har aldrig sett ut som en nyfödd! Hon var ju en klump i jämförslese med övriga bebisar på bb! Nu tror folk klnappt på mig när jag säger att hon är 1 ½ månad, senast igår sa en av svärisarnas bekanta "men en 2-månaders kan inte göra sådär" när hon lyfte på nacken och ryggen. Jo, våran stora tjej kan!

Tokig
    Det händer att hon vaknar till och gallskriker och sen bara somnar om så lugnt och fridfullt när hon sover på dagarna ibland, har fått förklaringen magknip eller mardrömmar av bvc-tanten!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Malla
    Nu ska du kunna se dem!

Mel
    Det är så jag uppfostrar henne att bli Attitydträning varje morgon

Johanna 061223
  • Winnertaco

När man måste ha kläder i pappkassar i botten på garderoberna, bor man för trångt då?

Johanna 061223
  • Winnertaco

Malla
    Vi har fått den, men jag har för mig att det står HM på lappen i nacken!
    Vi ska ju ev sälja skit-lägenheten och flytta snart, så jag orkar egentligen inte engagera mig i all organisera saker, men i Johannas garderob är det verkligen totalkaos, så jag var TVUNGEN att göra nått åt det. Papp-kassar var enda lösningen jag kom på!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Malla
    Har du ingen såndär tröja som det står bebisAR på? Jag var hos svärmor på jobbet en dag, och då kom det in en gravid tjej med en sån tröja, helcoolt!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)