Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Är ju inte ens hemma, och jag ooorkar verkligen inte med akuten... Det känns bättre, pratade med rådgivningen och de sa ta värktabletter och ring bm imorrn. Enligt dem gör en dag varken till eller från, så om jag står ut med att ha ont så kunde jag avvakta tills imorrn. Blir så less på att råka ut för sånna här saker bara!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Man är ju så dum liksom.. "Äh, så ont gör det inte, det kan ju inte vara så farligt" och så vill man inte vara till besvär! Alla säger åt en "ring till sjukvårdsupplysningen", men man bara tänker att det är nog inte så farligt...

Nu sover pytteliten i alla fall, min mamma hon kan hon!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Malla
    Du råkar också ut för allt hör jag, inte nog med graviditet och blödningar utan förkylning och hosta OCKSÅ. Stackats dig! Hoppas at du mår bättre snart!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nu har jag fått en läkartid i alla fall... Snacka om otrevlig människa i rådgivningen...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Det är ju lite fascinerande att det står i alla broschyrer man får när man går hem från bb att man ska gå till läkaren om man får ont i livmodern när man har avslag, och sen bara suckar de åt en när man ringer och säger att man misstänker att man fått en inflamamtion.  

Johanna 061223
  • Winnertaco

Det finns ingen logik alls när det gäller mammakläder... Har du kollat in Lindex utbud? Helt sjukt, stuprörsjeans som mammakläder, vem vill ha åtsittande när man är gravid..  

Johanna 061223
  • Winnertaco

Morrn, morrn! Är JAG först här?!

Igår var jag hos läkaren, ingen infektion Kanske var det mensen som kommit. Jippie... not! Nu blöder jag i alla fall inte och har inte gjort det sedan jag kom hem från läkaren. Nice, jag kanske börjare bli mig själv igen!

Johanna 061223
  • Winnertaco

säger som fru, det är nog normalstadiet för barn som ammas, det som vi med flaskjbarn tycker är rännskita

Är w sjuk?

Johanna 061223
  • Winnertaco

Hehe, nu kom startpaketet från go'-boken! Kanske vi ska lova varann att avbeställa skiten idag, puck

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)