• Misery

modifast start.....

i morgon börjar jag att dricka modifast o ska gå ner många kilo tänkte jag.....
    finns d nå fler som ska börja eller håller på med modifast...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-21 17:05:22:
    vill ha peppning o stöd av er som äter modifast eller har gjort d eller ska göra...
    självklart så har alla rätt till en åsikt

• Svar på tråden modifast start.....
  • Playing the angel

Dreamsmiley
    Jag beställde också prover för länge sen, fast de har inte kommit än. Däremot min beställning, den kom efter bara några dagar .. de kanske försöker trötta ut folk till att beställa mera

Si vis amari, ama.
  • Dreamsmiley

gick in på min sida och där stod det inom två veckor så..

• Tini
    Dreamsmiley skrev 2007-02-15 22:01:31 följande:
    fårjag fårga en sak för er som beställer fårn modifast hemsida. Jag beställde prover för dryg 2½ vecka sen.. men dom verkar itne dyka upp... sla det ta sån tid?
    Min beställning kom samtidigt som proverna. Typ efter en vecka.
    ****Stolt mamma till William 050210****
  • Misery

hej hopp jag var o hämtade ut modifasten i dag den här gången funkar d jättebra har inte fuskat någonting o vågen går sakta neråt....

• GodisMamman

För mig går det inte alls,jag blir så arg och sur...helvete...har gått upp 2kg sedan förra måndagen så denna måndag kommer det inte alls vara kul att ställa sig på vågen...

• Playing the angel

För mig har det också gått sådär.. kunde inte hålla mig från att äta igår och förrgår.. men jag åt nyttigt iallafall, sen slank det ner några granatäpplen igen också de är verkligen min stora passion. Hade min vägningsdag igår, fast jag glömde. Mätte iallafall och midjan hade var yttligare 2 cm smalare. Får se hur länge till jag försöker nu..

Si vis amari, ama.
  • Misery

jag förstår inte jag är hungrig hela tiden o så himla sugen på saker...har varit frestad att köpa saker men lyckats hålla mig ifrån att göra d...intalar mig själv att d faktiskt inte är sååå gott me grillad kyckling o att det faktiskt finns kvar sedan när jag slutar med pulvret.....håller tummarna för er andra oxå.

• jezzzica

halloj!

jag förstår att du är sugen misery, me too fast jag äter en gång om dagen. Men den glada nyheten är att jag gått ner 10 kilo nu sen nyår gött var det, min sambo har gått ner 8 kilo...jag antar att det är renoveringen som tar ut sin rätt lite också.

Ikväll skall jag ut och äta med några tjekompisar...hmmm undrar hur svårt det kommer att vara att inte beställa onyttig mat??? kommer in med rapport imon

ha en skön kväll!!

• Misery

jezzzica har du kört med modifast sedan nyår eller har du gått ner på annat sätt...

• Tini

ja, snart under det hemska 60kilos strecket!! fastnar alltid där. Vägde mig i morse  o väger nu 60kilo! Det går segt, men iallafall neråt! Ska bli roligt o väga sig i morgon!!

****Stolt mamma till William 050210****
Svar på tråden modifast start.....