• Misery

modifast start.....

i morgon börjar jag att dricka modifast o ska gå ner många kilo tänkte jag.....
    finns d nå fler som ska börja eller håller på med modifast...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-21 17:05:22:
    vill ha peppning o stöd av er som äter modifast eller har gjort d eller ska göra...
    självklart så har alla rätt till en åsikt

• Svar på tråden modifast start.....
  • sossan74

Jag har nog försökt allt för att gå ner i vikt..men den ända metoden som fungerat för mig är tallriksmetoden och motion.Tänkte börja med den igen... Men det är så j*kla motigt att börja.

• Tini

Misery skrev 2007-02-07 12:21:59 följande:

hej igen tredje dagen för min del o d går bara bra har tappat lite granna i vikt för jag kan inte låta bli att väga mig varje dag hi hi....nu känns d i alla fall som att man är på g igen....hoppas d går bra för er andra oxå

Åhh vad roligt! Duktig du är! Man blir mer motiverad när man börjar se att det händer något.  

Hoppas du kommer in i din fina nya blussnart!

Här går det bra.. kommit in i rutinerna nu. Känner mig faktiskt smalare! Härlig känsla!!
    Skrattande
    ****Stolt mamma till William 050210****
  • Tini
    Playing the angel skrev 2007-02-06 20:29:47 följande:
    Åh vad duktiga vi är allihopa!! Jag känner så här på 5:e dagen att det händer något. Känns som om magen är mindre faktiskt. Ska mäta och väga på fredag när det gått en vecka. Har börjat kolla upp recept osv för att kunna äta schysst även efter pulvret, så man inte går upp allt igen. Vet att jag behöver lägga om hela mitt liv och det känns verkligen tungt, men det är bara att bita i det sura äpplet om man ska må bra. Förut har jag i princip levt på snabbmat, lunch som middag.. Si vis amari, ama.
    Vad roligt!!  Starkt jobbat!! Glad
    ****Stolt mamma till William 050210****
  • Dreamsmiley

Hej på er! Jag har ne liten fråga till er som kör efter modifast program, ren kur 2 veckor sen 3e veckan ett mål riktig mat osv..
    Jag sitter här och räknar lite, har fått ett erbjudande på telefon om en annan kur som skulle kosta 1744:- för en månad, nu undra jg vad ni betalar för en månad?

• Misery

Dreamsmiley...låter som att modifast blir billigare men jag är så lat att jag inte orkar tänka....men varje paket kostar 95 kr om man beställer från hemsidan då. o ett paket innehåller åtta påsar o räcker två dagar....så du kanske kan räkna ut d....

• Dreamsmiley

ja jag räknade ut att för 2 veckor ren kur blir det 700 kr..

• Dreamsmiley

det är Herbalife jag fått erbjudande om.. vet inte riktigt hur jag ska göra.. 1744:- är ju ganska mycket pengar. Iallafall för oss..

• Dreamsmiley

men sen vet jag itne vilket som är bäst.. Herbalife är ju väldigt kännt, och man blir tydligen jätte pigg av detta också.. grejen är ju det att det räcker inte bara med en månad..
    Men man kanske kan börja med det och så sen kanske man kan fortsätta med modifast.

• Misery

Dreamsmiley varför inte börja med modifast jag har bara gott att säga om d i alla fall för mig funkar d hur bra som helst...

• Dreamsmiley

mm jag kanske ska börja med modifast och se hur det går..känner man sig mätt och så? eller går man runt och är konstant hungrig??

Svar på tråden modifast start.....