• Misery

modifast start.....

i morgon börjar jag att dricka modifast o ska gå ner många kilo tänkte jag.....
    finns d nå fler som ska börja eller håller på med modifast...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-21 17:05:22:
    vill ha peppning o stöd av er som äter modifast eller har gjort d eller ska göra...
    självklart så har alla rätt till en åsikt

• Svar på tråden modifast start.....
  • Tini

Hej hopp! Här går det Seeeeegt.. Har fått så ont i magen o magkatarren har kommit tillbaka. Så jag kan inte köra ren kur längre. Men försöker!
    Idag var det vägning igen...Inte mycket nu.. bu.
    Starvikt: 63kg Midja: 88cm Målvikt 55kg
    Idag: 6/2 :61kg Midja: 86 Viktnedgång: -2kg
    Idag: 13/2: 60.5 Midja 86 Viktnedgång: -05kg (2.5kg)

****Stolt mamma till William 050210****
  • Misery

hej Tini....tråkigt med din magkatarr.....men du har i alla fall gått neråt o inte tvärtom du får ta nya tag när du mår bättre sen krya på dig....

• Playing the angel

Tini - Tråkigt att höra om katarren Hoppas det går över snart, jag vet verkligen hur det är. Har det OFTA, fast sällan magsår numera iallafall.. Kan du överhuvudtaget använda modifast nu?

Här går det riktigt bra, alltid lättare när man jobbar mkt Igår beställde jag hem en crosstrainer också så här ska det börjas med lite mera motion också!!

Ha en trevlig vecka allihopa

Si vis amari, ama.
  • jezzzica

tini:

usch jag lider med dig, hatar att ha ont i magen... jag börjar faktiskt få lite känningar av det också. Men är det modifasten tror du?? Jag brukar alltid få det av fet mat annars...och detta är ju allt annat än fet mat! haha

Men för mig går det sådär men jag tragglar på men kör inte ren kur längre för det klarar jag itne av riktigt.  Men skönt med denna lilla pepptråden tycker jag!

Ha det bra så länge!

• Misery

för mig går d trögt har stått still på samma vikt nu flera dagar vill ju gå neerr juuu....men d e väl så att man tappar mest i början sen går d trögare...

• GodisMamman

Blir så arg på mig själv...klarar bara att dricka soppan en gång om dagen,men va 17 bättre än inget....

• Tini

Ja, det är skit med magkatarren. Har börjat att dricka ett glas Aloe Vera om dan och det känns faktiskt lite bättre.
    Har dragit ner på modifasten till 2-3ggr om dan istället.

jezzzica skrev 2007-02-14 09:25:00 följande:
    tini: usch jag lider med dig, hatar att ha ont i magen... jag börjar faktiskt få lite känningar av det också. Men är det modifasten tror du?? Jag brukar alltid få det av fet mat annars...och detta är ju allt annat än fet mat! haha Men för mig går det sådär men jag tragglar på men kör inte ren kur längre för det klarar jag itne av riktigt.  Men skönt med denna lilla pepptråden tycker jag! Ha det bra så länge!
    Jo jag brukar också få det om jag öter för fet mat, men så borde ju fallet inte vara nu. Hur går det med din katarr??

Och ni andra!!
    F*n va bra ni är!!!
    Misery skrev 2007-02-14 11:57:55 följande:
    för mig går d trögt har stått still på samma vikt nu flera dagar vill ju gå neerr juuu....men d e väl så att man tappar mest i början sen går d trögare...
    Men det är nog fullt normalt!  Bara t o kämpa på! Du är ju så grymt duktig!!
    ****Stolt mamma till William 050210****
  • Misery

äntligen har vågen rört på sig så nu går d sakta neråt igen...

• Dreamsmiley

fårjag fårga en sak för er som beställer fårn modifast hemsida. Jag beställde prover för dryg 2½ vecka sen.. men dom verkar itne dyka upp... sla det ta sån tid?

• jezzzica

dreamsmiley: inte när jag beställde då tog det kanske 4-5 dagar

Svar på tråden modifast start.....