• Misery

modifast start.....

i morgon börjar jag att dricka modifast o ska gå ner många kilo tänkte jag.....
    finns d nå fler som ska börja eller håller på med modifast...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-21 17:05:22:
    vill ha peppning o stöd av er som äter modifast eller har gjort d eller ska göra...
    självklart så har alla rätt till en åsikt

• Svar på tråden modifast start.....
  • Playing the angel

Ojsan, här har det hänt grejer Jaja..

Jag tycker att det fungerar si så där nu, har verkligen tröttnat och vill ha maaaaaaat. Har några dagar kvar till att börja med frukosten nu. Förra veckan var full av synd (dock nyttig) och i tisdags åkte en semla ned dessutom . På fredag åker jag bort, ska till en av mina bästa kompisar när hennes dotter fyller 5. Som tur är går hon på Extravaganza, så det är bara pulver för hennes del med, lite lättare då.

Gällande smaker så tycker jag bäst om hallon och kaffe. Vanilj fungerar, choklad också fast allra helst är jag utan just choklad. Mina prover kom häromdagen så där vågade jag mig på en potatis/purjo och den var rätt ok varm, känns lite mera matig faktiskt.

Nu ska jag göra mig klar för jobbet! Ha en trevlig eftermiddag allihopa!!

Si vis amari, ama.
  • Misery

oj oj lyckades stå emot syrrans förslag att gå ut o käka pizza...o till ungarna lagade jag kött o ris som är sååå gott men jag stod emot oxå d....intalade mig hur dåligt samvete jag skulle ha för d sen......så jag satte mig vid datorn istället

• Misery

hej hopp hur har ni haft d i helgen jag fuskade med pizza i lördags annars har d funkat bra.....

• Tini

Tjoho! Nu går det bra igen..
    Närmar mig slutet nu.. Bara 4kilo kvar!

****Stolt mamma till William 050210****
  • Tuttie

Hallojsan!

Här har ni ett litet blåbär

men vad är modifast?

Hur fungerar det, o vart köper man det o vad kostar det?

♥♥Cornelia - älsklings busan 060420♥♥
  • Tini
    Tuttie skrev 2007-02-27 16:28:18 följande:
    Hallojsan!Här har ni ett litet blåbär men vad är modifast?Hur fungerar det, o vart köper man det o vad kostar det? ♥♥Cornelia - älsklings busan 060420♥♥
    Hej!!
    Kika på hemsidan, där får du bästa svaren!!
    http://www.modifast.net/index.html
  • Playing the angel

Jag har börjat äta frukost nu, allt enl Modifast metoden på hemsidan. I helgen var jag ju bortrest och var på kalas så det blev lite sallad och tårta. Utgång på kvällen med ett kebabrulleavslut. Hände ändå inte så mkt med varken kilon eller mått Skrattande Imorgon ska jag vara duktig och baka dinkelbröd för frukostarna. Än så länge har jag bara ätit ägg, kött och keso till frukost.

Hur går allt för er andra?

Si vis amari, ama.
  • Misery

hejsan hej....här går d sådär har fuskat en hel del faktiskt men nu måste jag skärpa mig.....

• Misery

heja alla modifastdrickare hur går d för er...jag fuskade i fredags åt två semlor o blev så jäkla dålig fick tillbringa två dagar på dass o d var inte kul men d var straffet ha ha...
    nu har jag skött mig hela helgen med modifast hur går d för er andra då

• Playing the angel

Jag har gått över till vanlig frukost + lunch eller middag (kör GImat) samt 2 modifast idag. Har dock varit ute med några kollegor idag och då slank det ner två drinkar dvs sockerbomber. Var inte sugen på något annat så det fick det bli. Jag har precis också gått på 3 veckors semester så nu har jag all tid i världen att laga nyttig mat och baka eget bröd osv.

Si vis amari, ama.
  • Tini

Här går det upp och ner. Står och stampar på samma vikt nu rätt så länge.Något hekto hit o dit.
    har börjat med ett riktigt mål nu varje kväll.. Kanske beror på de.. Men jävlar, jag ska ner!

• Tini
    Starvikt: 63kg Midja: 88cm Målvikt 55kg
    Idag: 6/2 :61kg Midja: 86 Viktnedgång: -2kg
    Idag: 13/2: 60.5 Midja 86 Viktnedgång: -05kg
    Idag 8/3  59,0 Midja 78 Viktnedgång  -0,5  (-4kg)
  • Misery

vad duktig du har varit tini o vad mkt du har minskat i midjan...min midja den står still konstigt nog men jag har gått ner några kilo jag fortsätter ett tag till med bara ren kur för jag har en del jag vill bli av med....

• Tini

Tack Misery! Det känns så bra. Har fallit in i rutinerna och nu går det ganska lätt igen.
    Du är ju oxå superduktig! Tror på dig!

Starvikt: 63kg Midja: 88cm Målvikt 55kg
    Idag: 6/2 :61kg Midja: 86 Viktnedgång: -2kg
    Idag: 13/2: 60.5 Midja 86 Viktnedgång: -05kg
    Idag 8/3  59,0 Midja 78 Viktnedgång  -0,5  (-4kg)
    Idag 13/3 58,3 Midja 72cm Viknedgång-0,7 (4,7kg)

• Misery

hej Tini tyvärr så går d inte alltför bra med mig har fuskat jättelänge o har ingen motivation alls känns d som.....o d märks ju på vågen den går upp o ner....men får väl ta mig i kragen o skärpa till mig snart....

• freja

Hej på er!
    Funderar på att testa modifast, har kört naturdiet men har sååå svårt för smakerna.
    Har nu beställt gratisprover från modifast, återkommer när jag fått dem!

vi ses! //Freja

• Misery

hejsan hoppsan...dags att sparka lite fart i tråden igen hur går d med erat modifast drickande.....
    här går d okey inne på tredje dagen nu efter min omstart ....hoppas på att d funkar den här gången.....

• Novus

Hoppar in här! Efter att ha fått hem några prover har jag bestämt mig för att testa Modifast ett tag. Blev grymt sporrad av min mans kusins tjej som gått ner från strlk 56 till 46 med modifast! Hon pratade så bra om det!

Har tänkt köra med två påsar per dag samt ett mål varje dag. Det blir nog middag då så man får den stunden tillsammans hela familjen när mannen kommer hem från jobbet!

Svar på tråden modifast start.....