• Misery

modifast start.....

i morgon börjar jag att dricka modifast o ska gå ner många kilo tänkte jag.....
    finns d nå fler som ska börja eller håller på med modifast...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-21 17:05:22:
    vill ha peppning o stöd av er som äter modifast eller har gjort d eller ska göra...
    självklart så har alla rätt till en åsikt

• Svar på tråden modifast start.....
  • Tini
    Misery skrev 2007-02-09 11:21:56 följande:
    hej hoppsan dag fem för min del o jag har gått ner tre kilo sedan i måndags...mätt mig har jag inte gjort d gö jag på måndag...känner mig nöjd men e väldigt sugen på saker...måste köpa funlight i dag o e hemskt osäker på ifall jag fixar att inte köpa nå gott....men men jag måste handla saft för vatten får jag inte i mig....jag är glad att d går så bra som d gö i alla fall...kram på er alla
    Grymt!!! Vad bra! 3kilo redan Förvånad Grattis!!!!
     Måste också dricka en massa Funlight för att klara av de.
    ****Stolt mamma till William 050210****
  • Misery

hej hopp lördag morgon jag klarade affären i går utan att köpa nå godis enda jag köpte var lite äpplen....har gått ner ytterligare ett kilo nu...hmm låter ju nästan som att jag skryter hmm men jag är ju bara så glad att d går så himla bra den här gången.....hur går d för er andra då.....ha en trevlig lördag förresten.

• jezzzica
    Misery skrev 2007-02-10 08:28:55 följande:
    hej hopp lördag morgon jag klarade affären i går utan att köpa nå godis enda jag köpte var lite äpplen....har gått ner ytterligare ett kilo nu...hmm låter ju nästan som att jag skryter hmm men jag är ju bara så glad att d går så himla bra den här gången.....hur går d för er andra då.....ha en trevlig lördag förresten.
    Va duktig du är!! Bra kämpat Inte skryter du. det är ju bara roligt att höra!
  • Misery

hej igen...har varit hos brorsan på kalas åt ingenting drack bara lite fun light...andra prövningen var mcdonalds där dem andra åt middag men jag åt ingenting där heller...tredje prövningen var godisaffären i hummelsta åkte inte in där heller fast jag var så himla godissugen....så i dag har man skött sig ....

• Misery

åhh i dag är jag så sugen på nå gott var jättenära att jag tog med ungarna ner till pizzerian men jag fixade d.....vissa dagar är bara så jobbiga så jag vet inte vad.....hur har helgen gått för er andra då...

• Playing the angel

Bra där Misery  Själv har jag faktiskt ätit utöver modifast: 2 oliver, 1 fikon, 2 granatäpplen och några skivor kalkon i helgen. Jaja, det är ju inget som är superonyttigt, men det var väl kanske lite onödigt. Har också haft problem att få i mig allt vatten, känns som jag kräks på vatten snart

Si vis amari, ama.
  • GodisMamman

Jag fixar tyvärr inte de där,men ska FÖRSÖKA med nya tag från imorgon....Fan för mig =O(

• jezzzica

halloj! måndag morgon och en ny vecka! Idag kan vara starten på resten av ditt liv! haha vilken klyscha

Idag börjar jag igen efter ett par dagars (läs vecka) bortfall och nu så är det beach 2007 som gäller. Jag har iaf inte gått upp under mitt uppehåll så det känns skönt!

Jag tycker verkligen alla är superduktiga och tänk på att en dag eller två inte förstör allt utan det är bara att ge sig på det igen!!

Jag har verkligen problem med att få i mig vatten och jag orkar inte hålla på och kämpa med det utan jag dricker när jag är törstig och det fungerade sist...

• Misery

hej jag är inne på dag åtta nu med bara pulver några äpplen har slunkit ner i och för sig....o så dricker jag funlight för vatten får jag inte i mig alls...
    har gått ner fyra kilo men bara minskat två cm runt midjan....men jag känner mig nöjd o fortsätter med modifast....

Svar på tråden modifast start.....