• Misery

modifast start.....

i morgon börjar jag att dricka modifast o ska gå ner många kilo tänkte jag.....
    finns d nå fler som ska börja eller håller på med modifast...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-21 17:05:22:
    vill ha peppning o stöd av er som äter modifast eller har gjort d eller ska göra...
    självklart så har alla rätt till en åsikt

• Svar på tråden modifast start.....
  • Tini
    Dreamsmiley skrev 2007-02-08 13:45:25 följande:
    mm jag kanske ska börja med modifast och se hur det går..känner man sig mätt och så? eller går man runt och är konstant hungrig??
    Modifast funkar jättebra på mig! Inte alls sugen eller hungrig. Tvärtom , får nästan påminna mig själv att komma ihåg att ta drinken. Och den är sååå god! Det är värt o pröva! Tror man kan beställa prover på modifasts hemsida.
    ****Stolt mamma till William 050210****
  • Dreamsmiley

jag har gjort det.. men dom verkar inte komma...

• Misery

i dag är d min fjärde dag o i dag känns d jobbigt....har varit nära att gå ner till affären flera gånger för att köpa något men jag SKA inte.....tycker att dem första dagarna är värst o visst kan man känna sig hungrig men d går över kom ihåg att dricka mkt oxå...d e något jag är väldigt dålig på att komma ihåg....

• Misery

snusfia.....vad du är duktig som gått ner så mkt....på hur lång tid är d....

• Misery

snusfia jag är väldigt impad av dig måste jag erkänna....skulle behöva gå ner väldigt mkt jag oxå d jag är rädd för d e skinnet att d bara kommer att hänga....o tyvärr så finns ju inte dem pengarna som d kostar att ta bort d ....men men ....d får man ta den dagen ifall den nu kommer.

• jezzzica

snusfia::

Oh my lord!!! gud va duktig du är

Hur länge äter du vanlig mat mellan?? ¨

60 kilo, herregud kan inte ens fatta hur mycket det är egentligen...

• jezzzica

så himla duktig du är!

Nog för att du var snygg innan  men guuud vilken skillnad!

SKönt, har haft äta dagar nu i 4 dagar...men då är ju itne allting förstört, skall börja imon igen... japps!

Svar på tråden modifast start.....