Killarna Larsson skrev 2007-01-02 00:18:56 följande:
Oki,.. då e det bara att vänta på proverna då.. få se hur de är.. jag e ju lite smått kräsen.. hoppas det går att dricka.. men jag ska minsann testa.. slinker dom ner lätt, så ska jag köpa några påsar..Jag e ju sån att det ska synas på engång.. vill de! Så hoppas..hihiLycka till alla ni andra!
Jag LOVAR att de är goda. Jag har inte provat de varma, men de kalla, som finns i smakerna hallon, choklad, vanilj och kaffe, de är supergoda. Smakar som milkshake. Jag har provat många andra typer av pulverdiet-drycker och tyckt att de har smakat as. Men Modifast är goda. Ett tips: Blanda inte med vatten, utan ta minimjölk istället. Och blanda med mixerstav om du har något. Då blir de skummiga och krämiga och väldigt goda. Ett par isbitar brukar jag slänga i också. De krossas ju och drycken blir kall och god. Sen kan man ju mixa med olika bär eller någon frukt. Jag brukar ta en halv banan och mixa tillsammans med vanilj-shaken, t.ex. Hur gott som helst och det ger ju en större mättnadskänsla.
Hör av dig till mig om du vill ha fler nyttiga tips på saker du kan blanda med i dryckerna. Det finns många varianter som gör drycken väldigt mycket godare. Om man inte varierar lite så finns ju risken att man tröttnat fort på de fyra smakerna som finns.
Stort lycka till! Själv har jag gått ner 11 kg på 1½ månad mede Modifast. Så jag VET att det fungerar.
Kram till dig och till alla andra som behöver en eller vill ha en idag. Själv behöver jag massor. Sitter här med blått och svullet öga osakat av mina barns pappa.....
Carina Persson