• Misery

modifast start.....

i morgon börjar jag att dricka modifast o ska gå ner många kilo tänkte jag.....
    finns d nå fler som ska börja eller håller på med modifast...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-21 17:05:22:
    vill ha peppning o stöd av er som äter modifast eller har gjort d eller ska göra...
    självklart så har alla rätt till en åsikt

• Svar på tråden modifast start.....
  • Playing the angel

En till..

Jag börjar med modifast imorgon. Vill ner 7-8 kg, men mest av allt minska midjemåttet. Just nu som följer:

Längd: 160cm
    Vikt: 60kg
    Midjemått: 89cm

Tini - Hur går det för dig? Tungt? Kör du ren kur från början eller byter du något mål? Själv kommer jag köra ren kur 2-3 veckor, sen öka på med lite mat.

Si vis amari, ama.
  • helle83

fungerar det om man vill gå ner lite saktare, om man byter ut en eller två måltider och äter en eller två måltider? eller man måste ta bort all kost helt??? bara undrar då jag är väldigt hungrig på morgonen och tror inte att den drickan kan släcka mitt tuggbehov om mornarna.

tänker dock inte börja förrän efter jag har ammat klart, om jag nu kan amma när jag kommer så långt.

bf 070207
  • Dreamsmiley

Var köper ni modifast? Och ni som kör ren kur? vad finns det för alternativ?? soppor och drinkar eller?....Hur mycket har ni gått ned och på hur lång tid??

• Dreamsmiley

läste lite på modifast hemsida..

• Dreamsmiley

Ska nog testa.. blir ju lite dyrt men igentligen är det väll kanske inte så farligt.

• Tini
    Playing the angel skrev 2007-02-01 23:47:15 följande:
    En till.. Jag börjar med modifast imorgon. Vill ner 7-8 kg, men mest av allt minska midjemåttet. Just nu som följer:Längd: 160cmVikt: 60kgMidjemått: 89cmTini - Hur går det för dig? Tungt? Kör du ren kur från början eller byter du något mål? Själv kommer jag köra ren kur 2-3 veckor, sen öka på med lite mat. Si vis amari, ama.
    Kul att vi blir fler!!
    Jo, det går ganska bra faktiskt.. Har kommit in i rutinen nu.. Får väl erkänna att jag smakade på lillens pommes på mc donalds igår. Självplågeri att gå dit!!
    Kör ren kur... med en o annan frukt slinker ner som mellanmål.
    Vägde mig idag.. Har gått ner 1.1kg Skriver in mer exakta mått när det gått en vecka (alltså på tisdag)

Lycka till!!!
    ****Stolt mamma till William 050210****
  • Tini
    Dreamsmiley skrev 2007-02-02 00:03:19 följande:
    Var köper ni modifast? Och ni som kör ren kur? vad finns det för alternativ?? soppor och drinkar eller?....Hur mycket har ni gått ned och på hur lång tid??
    Köper på modifasts hemsida.. alltså från kronan.. Blir mycket billigare än om man köper ifrån apoteket..

Står om alla smaker och så på sidan
  • jojo7

Vad kostar Modifast, hur länge håller ett paket och var köper man det?
    Kanske ska kombinera det med Pro Aim som jag tar nu + träning då förstås..

• jezzzica

jag har gått ner 7 kilo på en och en halv månad.

Jag körde hel kur i tre veckor och då gick jag ner 5 kilo men jag åt på lördagar både godis och mat! Jag kunde inte leva utan mitt lördags godis

Men nu går det lite trögare men jag äter c.a. 2 modifast per dag och äter antingen frukost eller middag istället. Men de är såååååå goda!

• Tini
    jojo7 skrev 2007-02-02 10:02:31 följande:
    Vad kostar Modifast, hur länge håller ett paket och var köper man det?Kanske ska kombinera det med Pro Aim som jag tar nu + träning då förstås..
    Ett paket ifrån Kronan (Modifast:s hemsida)kostar 95kr och är 8 påsar i. Kör man ren kur så räcker den i två dagar. Dyrare på apoteket som också säljer den...
Svar på tråden modifast start.....