Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Misery

modifast start.....

i morgon börjar jag att dricka modifast o ska gå ner många kilo tänkte jag.....
    finns d nå fler som ska börja eller håller på med modifast...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-21 17:05:22:
    vill ha peppning o stöd av er som äter modifast eller har gjort d eller ska göra...
    självklart så har alla rätt till en åsikt

• Svar på tråden modifast start.....
  • Dreamsmiley

snusfia: hur komd et sig att du kom till denna tråden?? :) har du börjat med modifast??

• jezzzica

och tack för den! pepping är underbart

• Playing the angel

Snusfia- Herregud vad du har kämpat väl!!!

Hoppas det går framåt för alla er andra också. Själv har jag idag gjort min första mätning och kunde väl anta att det inte skulle hänt så mkt eftersom jag som jag tidigare berättade trots allt är smal, men med bukfett. Jag är glad över första veckans resultat med 2,3 kg nedgång och 5 cm på midjan Skrattande Nu är det bara att fortsätta kämpa iallafall en vecka till så får vi se om det blir något mera!! Ser dock inte fram emot helgen. Det är då det är värst tyvärr tycker jag, men det klarar vi nog!! Lycka till allihopa.

Si vis amari, ama.
  • Misery

hej hoppsan dag fem för min del o jag har gått ner tre kilo sedan i måndags...mätt mig har jag inte gjort d gö jag på måndag...känner mig nöjd men e väldigt sugen på saker...måste köpa funlight i dag o e hemskt osäker på ifall jag fixar att inte köpa nå gott....men men jag måste handla saft för vatten får jag inte i mig....jag är glad att d går så bra som d gö i alla fall...kram på er alla

• Tini
    snusfia skrev 2007-02-08 22:48:37 följande:
    nädå, ville bara titta in och peppa lite photoshop tips och länkar: www.familjeliv.se/Bloggar-1-15/b3363.html
    WoW Starkt jobbat! Är superimpad!  Var roligt att du är med och peppar som en förebild för alla som vill gå ner i vikt!!
    ****Stolt mamma till William 050210****
  • Tini
    Playing the angel skrev 2007-02-09 08:28:12 följande:
    Snusfia- Herregud vad du har kämpat väl!!! Hoppas det går framåt för alla er andra också. Själv har jag idag gjort min första mätning och kunde väl anta att det inte skulle hänt så mkt eftersom jag som jag tidigare berättade trots allt är smal, men med bukfett. Jag är glad över första veckans resultat med 2,3 kg nedgång och 5 cm på midjan  Nu är det bara att fortsätta kämpa iallafall en vecka till så får vi se om det blir något mera!! Ser dock inte fram emot helgen. Det är då det är värst tyvärr tycker jag, men det klarar vi nog!! Lycka till allihopa. Si vis amari, ama.
    Vad roligt att du gått ner så mycket! Speciellt vid midjan! Grattis..Skrattande
    Du klarar av helgen, har du fixat det så bra nu så klarar du det lätt!!
    ****Stolt mamma till William 050210****
Svar på tråden modifast start.....