Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Misery

modifast start.....

i morgon börjar jag att dricka modifast o ska gå ner många kilo tänkte jag.....
    finns d nå fler som ska börja eller håller på med modifast...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-21 17:05:22:
    vill ha peppning o stöd av er som äter modifast eller har gjort d eller ska göra...
    självklart så har alla rätt till en åsikt

• Svar på tråden modifast start.....
  • Tini
    jezzzica skrev 2007-02-06 09:55:29 följande:
    tini:Gott jobbat!!! superduktigt!Nu är det ju bara 6 kilo kvar
    Tack! Fast de är de svåra kilona som är kvar.Vet inte hur måga gånger jag har försökt. Men det är så jobbigt svårt att komma under 60/kilos strecket. Men nu ska det lyckas!!! Glad

Hur går det för dig??
    ****Stolt mamma till William 050210****
  • jezzzica

jodå det går åt rätt håll iaf. Man blir över exalterad över de där första kilona men sedan när det går trögt så blir det jobbigare men man skall väl bli smal någongång??? hahaha

Jag vägde under 60 kilo sist när jag gick i 1:an på gymnasiet! typ 10 år sedan.... men inom ett år borde jag vara där igen

Duktiga vi är!!

• Tini
    jezzzica skrev 2007-02-06 12:27:26 följande:
    jodå det går åt rätt håll iaf. Man blir över exalterad över de där första kilona men sedan när det går trögt så blir det jobbigare men man skall väl bli smal någongång??? hahahaJag vägde under 60 kilo sist när jag gick i 1:an på gymnasiet! typ 10 år sedan.... men inom ett år borde jag vara där igen Duktiga vi är!!
    Det kommer du alldeles säkert vara!!!  Bara man ger sig f*n på de!
    Bara man inte stirrar sig blind på vågen.
    Men jag kan inte hålla mig. Måste väga mig varje dag. he he
  • GodisMamman

Misery...går det bra för dig då?

Jag startade idag med en vikt på 92kg

8= modifast
    12.15 = kyckling sallad utan dressing...hua avrt tort,men ändå gott
    16.30 modifast
    20.00 modifast hade jag tänkt eller lite lättfil..

Klarar nog inte av ren kur med bara soppa....

• Misery

hej allihopa ts här....har haft uppehåll länge för jag kände mig inte motiverad men började om i går o nu sjutton ska d gå har jag bestämt mig för.....vill inte skriva ut min vikt för jag skäms så för den.....heja på er andra vad duktiga ni är.

• Tini
    Misery skrev 2007-02-06 16:41:21 följande:
    hej allihopa ts här....har haft uppehåll länge för jag kände mig inte motiverad men började om i går o nu sjutton ska d gå har jag bestämt mig för.....vill inte skriva ut min vikt för jag skäms så för den.....heja på er andra vad duktiga ni är.
    Hej!! Hoppas det inte gjorde ngt att jag startade upp din tråd igen!

Du kommer att klara det nu!  Inte behöver du skriva din vikt,. jag bara gjorde det för att peppa mig själv..

Tycker detta är en bra stöd/push tråd!
  • Misery

hej Tini....bara kul att du startade upp själv så har jag varit utan dator i en måndad därför jag inte skrivit....ja nu känner jag mig peppad...köpte en jättesnygg blus i går i en mindre storlek o den ska jag komma i......så småningom i alla fall...

• Playing the angel

Åh vad duktiga vi är allihopa!!

Jag känner så här på 5:e dagen att det händer något. Känns som om magen är mindre faktiskt. Ska mäta och väga på fredag när det gått en vecka. Har börjat kolla upp recept osv för att kunna äta schysst även efter pulvret, så man inte går upp allt igen. Vet att jag behöver lägga om hela mitt liv och det känns verkligen tungt, men det är bara att bita i det sura äpplet om man ska må bra. Förut har jag i princip levt på snabbmat, lunch som middag..

Si vis amari, ama.
  • Misery

hej igen tredje dagen för min del o d går bara bra har tappat lite granna i vikt för jag kan inte låta bli att väga mig varje dag hi hi....nu känns d i alla fall som att man är på g igen....hoppas d går bra för er andra oxå

Svar på tråden modifast start.....