• m a m m a

NTI Skolan

Någon ska ska börja på distans om en vecka?

• Svar på tråden NTI Skolan
  • m a m m a

min matte kurs är avslutad. har gjort alla prov och lämnat redovisningsuppgiften.. teoriprov skulle jag skicka per post, den skickade jag i söndags, så lärarn borde ha fått det... han har inte hört av sig. ska jag mejla honom och bestäma någon tid om betygsamtalet eller kommer han göra det?

• annsing82

Tid till betygsamtalet bestämde vi på sista redovisningsuppgiften. Men skicka ett mail till läraren och fråga.
    Jag hade inte haft nån tid bokad förut så skickade ett mail sen om det var jag som skulle ringa upp eller läraren. Fick aldrig svar så ringde upp. Vet ej hur man ska göra.

• theoIsac

mamma: har du läst matte a kursen? jag håller nämligen på med den och har lite frågor..

• m a m m a

annsing82

tack det ska jag göra!

isac04

den har jag inte läst på nti, dock i gymnasiet
    vad är det för frågor?

• theoIsac

mamma: ok, såg bara att du läst nån matte..nån annan som läser a kursen kanske? nej jag undrar lite om hur dom lägger upp prov o så..

• chickie

hej! Är det nån som vet varför NTI inte har Spanska steg 3? Det krävs ju för att få behörighet till högskola/universitet.

• annsing82

jag undrar också, läser steg 2 nu där. men har sett någonstans att steg 3 nämns, men när man frågar så har dom inte. till vad behövs det till högskola?

• chickie

Det behövs steg 3..men jag har sett att Miroi har det så nu söker jag det istället.

• chickie

Ja det finns...men på kvällstid då jag inte kan närvara...tyvärr. Distans är enda möjligheten.

Svar på tråden NTI Skolan