NTI Skolan
Någon ska ska börja på distans om en vecka?
Någon ska ska börja på distans om en vecka?
annsing82 - jag har de två lärare du nämnde, dom delar på veckorna verkar det som. men jag mailade och frågade och Yair svarade att slutprovet enbart är skriftligt.
minime
man får inte annonsera så på fl ..
Jag och min sambo ska båda läsa Biologi A och sambon ska även läsa Geografi
ska bli spännande. Någon som har en aning om hur mycket biologiboken kostar???
En fråga ni som vet, hur går ett prov till på distans? Jag ska nämligen ha mitt första Biologiprov på fredag,men har ingen aning hur ett sådant fungerar. Någon som vet? Jag vet att jag kommer sitta hemma och göra det,men inget mer.
ying yang
jag läser nu matte b.. och ska ha mitt andra prov på fredag.
jag tar och gör närvaro uppgifterna först.. sen tar jag och öppnar länken till provet
har 4 h på mig att göra provet, vet inte hur det är med biologin men på matte prov så fick jag 10 st uppgifter där man skulle räkna själv och skriva in svar
Ying yang
Det borde vara att du får x antal uppgifter som du ska lösa, och sedan skriva ned svaren i ett word dokument. Och som du sedan skickar till läraren när du är klar.
Hejsan jag läser också på NTI skolan just nu läser jag franska på heltid men ska snart börja med matte B, måste bara fråga om alla prov sköts hemmifrån eller är det olika?
Hur fungerar provet kan man göra det närsomhelst under prov dagen?
SusanneS
De kurserna som jag har läst har proven gjorts hemifrån. Det var någon längre bak i tråden som läste språk och som fick göra ett muntligt prov på telefon. Och någon annan som gjorde det på en skola, men hon hade halvdistans har jag för mig... kolla längre bak i tråden.
Tack ska göra det har ju muntliga uppgifter som jag gör varje vecka funderade bara hur slut provet går till
.
måste fråga.. hur gör jag med csn?
måste jag skicka någon lapp att få ut pengarna? är berättigad till 1400:-/månad.. när ska man få pengar?
tror jag har missat något med csn