• m a m m a

NTI Skolan

Någon ska ska börja på distans om en vecka?

• Svar på tråden NTI Skolan
  • Pink Rose

Ska du bara läsa några få ämnen? Då kan du ju säga att det går fortare med NTI tex, men det är nog bäst att du kontaktar en syo som sagt

• Spegel

Nä ska läsa ganska många e det tänkt. Men jag gillar tempo så månadsvis skulle passa mig perfekt..
    Jo ska nog ringa syon och höra mig för....

• Pink Rose

Åh vad sur jag är just nu Är supersjuk, och min lärare verkar inte finnas Har väntat i 1 ½ vecka på svar, men inget alls. Så jag kanske har börjat den här kursen helt i onödan. Är så himla sur Måste jaga NTI, men jag lär ju inte få ett vettigt svar ifrån dom

• FridaS

Pink Rose - vad är det du vill prata med läraren om? du kanske kan ringa en annan lärare och fråga var din lärare e och när den kommer tillbaka?

• Pink Rose

Ville inte fråga honom något, utan bara veta att jag har en lärare Har skickat in presentation och två frågor, inlämningsuppgifter etc utan att höra av karln. Började undra om jag verkligen hade en lärare, och kursmatrialet är så ouppdaterat så att det inte är sant.

• m a m m a

jag skickade presentations brev men min lärare har inte svarat heller... vad heter din lärare? undrar om alla är sega eller så har vi samma

• Pink Rose

Bogöran heter min. Lärarna brukar inte alls vara så sega utan svara inom ett dygn (alla fall de jag har haft innan), karln var dessutom himla dryg när jag ringde och förklarade. Visst kan man ha många elever, men att skicka ett litet mail och visa att man finns är inte för mycket begärt tycker jag.

• m a m m a

okej.. tråkigt att det händer så där :/

min heter andreas

• FridaS

det e verkligen trist med sega lärare, jag har haft tur med lärare, dom flesta har vart bra. vissa har vart sega och man har inte fått tillbaka en inlämningsuppgift förren nästa skulle in, lite synd tycker jag..
    men man kan ju ringa skolan eller annan lärare och fråga om den lärare man har e sjuk eller bortrest eller nåt om man inte hör nåt av läraren...
    jag började läsa franska igår, vad läser ni andra?

• Pink Rose

Mamma
    Ja, eller hur Du får helt enkelt jaga honom lite.. fast du läser ju halvtid så det är ju ingen direkt panik.

FridaS
    Eller hur Jag läser marknadsföring och första uppgiften är till grund till hela fortsatta kursen så jag vill gärna ha respons på den innan jag börjar på andra uppgiften.
    Åh, visste inte att man kunde läsa franska på NTI. Låter spännande

Svar på tråden NTI Skolan