Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
lothan: jajjemen, sin muns goa KÖSSmun! hahah =)
Åh längtar såååå efter babysimmet!! Börjat 26 feb! Vi ska med äta väntar bara på Daniel o Michelle som är iväg på hennes pianolektion. *hungrig*
Hej tjejer!
Kunde tyvärr ej komma idag.. Lillan var omöjlig inatt
Sånt som händer
Junipingla: Hon e ju så sööt!
Ha det gott!
Trevligt i dag med, presic som vanligt!!
Kram på er!
Hej tjejer!
Säger precis som agda06, super trevligt idag igen! Ser redan fram emot nästa onsdag=)
Kram från oss!
Instämmer självklart!!! me like you!
Precis vad jag stavar bra då..
Jajamen, trevligt, tack vänner! Säger som Lothan ser fram emot nästa onsdag!
Kram på er!
Måste bara beklaga mig över skit-SAS & skit-Folksam idag.
Min sambo är nere i HBG för att bygga klart mitt stall, jag bokade biljett på eftermiddagen till ett flyg ikväll, trycker in mitt kortnummer och får bokningsbekräftelse till mailen. Har även tryckt in kontaktuppgifter osv.
Nu när min sambo står där och ska hämta ut biljetten så är den avbokad pga ingen täckning på kortet, observera att jag vare sig blivit informerad om detta via mail eller telefon, vilket jag tycker dom borde när en bokning avbokas (har jag fel????)
Då rusar jag till datorn och kollar på internetbanken och ser att folksam dragit 3367 kr istället för 367 kr, (hundförsäkringarna). KLANTAR !
Som tur är fanns platsen kvar så att vi kunde köpa biljetten på min sambos kort istället så det löste sig iaf.
Hade han inte kommit hem idag hade jag dött, har knappt sovit på flera dagar pga lill-terroristen !
Aja ha det gott i blåsten !
Håller med, jättetrevligt idag med!
Kram!
Berättade ju för några av er i dag att jag är borta med mitt VISA-kort, körkort och ICA-kort...
I dag när jag kom hem gav jag mig "katten" på att jag skulle hitta dem. Drog fram tvättmaskinen och kollade där, kollade tvättkorgen, gick igenom alla jackfickor, vände upp och ner på sängen, rotade igenom garderoben, letade i sofforna, kollade i alla skåp i köket, rotade igenom vagnen + skötväskan, letade i träningsväskan, tittade till och med under mattorna.... Sen åkte jag till MAXI och frågade i informationen om de hittat några kort... Men ICKE! Inte någonstans kan jag hitta mina (förbaskade) kort!!! Blir man tokig eller??
Så nu har jag fått spärra dem och beställa nya...
MEN var kan de vara??
Åhh... god natt på er!