Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Hr någon köpt kläder härifrån? www.meandi.se/meandi/BizPart.aspx
Om så, hur är kvalitén, kläderna är ju superfina tycker jag!
Ok, följdfråga, såg att det var homepartyföretag, om jag ordnar ett, vill ni komma då? Vill HA den gröna klänningen med hjärtan!
metallgem: Kommer gärna om det blir ett home party, alltid kul med en extra träff och nya kläder till prinsen=)
Hoppas allt är bra med er tjejer! Vi mår toppen, har gjort Familiia idag med min mamma. Alltid kul att komma ut lite!
Ses på onsdag!
metallgem: Gärna, som lothan säger alltid kul o träffa er o nya kläder e ju inte fy skam
Idag har vi varit ute o gått, gick till Hasslarp. Rätt skönt o ta en lång promenad när vädret tillåter det.
Ha det gott!
Annika ; Ja, jag känner att vi behöver sysselsätta oss lite...för bådas skull.Är det bara fredagar på Maria församlingshus? Vet du? Jag tror att jag bokar in fredag redan nu, tomt i kalendern.
Väntar med spänning på att babysim ska komma igång, hoppas att Majken också gillar att bada i stor bassäng.
Onsdagen är redan bokad. Ser till att maken lämnar bilen hemma.
Vilket väder idag. Tog en promenad och laddade mina solceller ; )
Axel har ganska mkt me and i-kläder o jag älskar dem! Superkvalitet, syns inte ens att de är tvättade typ 100 ggr.
Maria församlingshus har äv öppet både för- och eftermiddag i morgon tisdag. Se www.svenskakyrkan.se/helsingborg o sedan klicka på Maria i menyn uppe o sedan - familj/barn o ö förskola. Ngn som ska dit? jag har som sagt BVC 11.30 o hämtar A 14.45 så denna tis passar ej så bra men hänger på på fredag ( o onsdag). Nu ska jag åka o handla...sent
Vi kan tyvärr inte komma på fredag...
Men på onsdag kommer vi!
Nu ska vi sova. Nattis!
Anna förresten, Lisa har svarat så bra på dina frågor..
Ännu en gammal länk fr Axels bebistid:
hem.bredband.net/marloy/utveckling.htm
uppsala! Nu var jag in om Sagoslottet! Köpte Kik*Kid dressen som var nedsatt (399 > 199) köpte i strl 74 så hon har sen, måste anv upp de kläder jag har! *stress stress*
Köpte även Litens cerisa gallerfilt som Juni har till en kompis som ska ha bäse om två veckor, jag älskar min så jag blev glad att se att den var nersatt från 255 till 75!!
SES i morron go' vänner!
Kolla in plutmunnen!
Junipingla: Vilken puss mun Juni har=) Kul att fynda lite!!
Fighter: Vi går på babysim på Filborna badet med Williot, kostar 800:- för 11 ggr och 400:- för årsavgiften. Tycker att det är super mysigt!
Ses i morn tjejer!!!!!!!!!! Nu ska vi äta go´mat, mums!