• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • metallgem

Agda, kommer du ihåg när du använde dom sist? Det är ju så trista pengar att ersätta dom!

Jag blev av med mitt VISA-kort i somras, efter evigt letande gick jag igenom dagarna runt då det försvann och kom på att sista gången jag använde det var på den lokala pizzerian. Ringde dit och mycket riktigt, där låg det i deras "upphittade prylar" låda! Det låg kvar på disken när jag betalt...!

• Junipingla

(en del är smått suddiga/korniga) för de är tagna utan blixt)

FYRA underverk! Nicholas & Michelle 4/11-97, Noel 11/3-04 och Juni 4/11-06
  • Carenya

Fighter: Skönt att det ordnade sig!

Jag gick ju en runda i blåsten igår, och det var rätt otäckt när jag rundade ett hörn. Vinden tog i från sidan och höll sånär på att välta vagnen. Tur att jag har kvar en del armstyrka från förr! Nåja, sköna bonuspoints blev det i alla fall. De kommer att behövas på lördag när jag ska träffa släkten och trugas på kakor, tårta och godis.

För dem av er som är intresserade/nyfikna kan jag nämna att jag precis har börjat blogga lite som ett stöd i min viktminskning. Ni kan läsa om både framgångar och fadäser på klj.blogg.se.

Ha det gott så syns vi hos antingen VV på måndag eller på Väla på onsdag.

• Tuzza

Hej på er!
    Har inte haft möjlighet att vara med på Väla än! Hade tänks komma i onsdags men satt på akuten med Viggo hela tisdagskvällen/natten så det blev inte mkt sömn! Nu var det ingen större fara med honom som tur var...men man vill ju hellre ta det säkra före det osäkra..och vi blev rekommenderade att komma in när vi ringde!

Nån som hört nåt från JohannaL förresten? Har inte sett henne här på länge!?

Har iaf börjat träna denna vecka..Var iväg på step i måndags..gud vad skönt att komma igång!

Kram på er

• Junipingla

Uppsala mf!! När tänker ni vara där imorgon (Öppnis)

Kramen

• MaHj

Hej! Måste fråga: Har någon av er haft mjölkstockning, jag har så attans ont i mitt ena bröst. Har ni i såfall några bra lindringstips?

• uppsala

Junipingla: jag åker dit så tifigt jag kan tror jag! Sist var jag där vid 9.30 tror jag. Funderar ev på att gå ner o ta bussen hem men får se hur vi liggre till tidsmässigt. Brukar stanna tills de stänger vid 12.

MaHj - Nix, inte haft mjölkstockning men värme ska väl lindra liksom kyla säger ngn men har jag haft tendens har jag duschat varmt varmt o "smekt" försiktigt över det onda.

• Junipingla

Håhåjaja!! Nu vet jag vad jag ska handla för presentkortet på Harmoni i Malmö som jag fick av svärmor (eller juni fick det)
    Jag snackade med någon av er om (var det du annika?) Bobux skinnskor! www.bobux.se/
    Läste nu på nätet att Harmoni har dem. De är ju sååå fina!
    Tror allt det blir en tripp till malmö på lördag.

• uppsala

De är jättefina! Sagoslottet har också. Tycker sådana skinnskor var jättebra!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!