• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • metallgem

Leggings under är snyggt annars, lite mer "vuxet" och ballerinaskor till kanske?

Åh, traktortröjan hade jag velat se, A får ha den på sig på ÖF någon dag.

Var så glad över att K är hemma idag, jag kunde gå på toa ifred för en gång skull utan att tänka på om A mår bra eller så. Vad händer då, jo K knackar på dörren och undrar om jag är klar snart, han skulle tydligen tömma diskmaskinen...hm..

• Junipingla

Hönan Agda: åh så avis jag böir! Tror knappast min Xs är snygg på mig nu! muahaha *S*

PcoBella: Kuligt att träffa dig!!! Berätta hur det gick på VV om du gick dit!!

Åhhhh såååååååååååååååå sugen på nåt gott!! Tror jag ska låna ca 4 pts från imorrn och göra en smarrig fruktsallad med vaniljvisp till!

• uppsala

Metallgem: visst e de lustiga! Männen alltså!

Tänkte ha leggings under min, har bara svarta nu men ska nog köpa några fler. KLänningen satt bra annars även om man kan minska på "putet" lite

Snäckis: ska bli kul att se dig igen!

• uppsala

juni: det funkade att dra över en bild från ett explorerfönster till detta! Tack för tipset, har bara provat från alla olika bildprogram samt utforskaren innan o då har bilden som sagt bara öppnats i hela browsern. tack vännen! 

• Fighter

Sicket hus !
    Lite läskigt nästan,

Idag har Tuva fått kläder i stl 68, känns som att det är väldigt långt dit, men det kommer nog gå fortare än man tror.
    Vi hoppar nog ÖF imorgon, siktar på fikan på onsdag istället.

Jag är världen sämsta hobby-bantare, kan inte motstå saker och ting, konstigt nog har jag faktiskt gått ner i vikt iaf.
    Ni måste nog piska mig !

• PcoBella

jaha.....tillbaka från VV!!! Bättre än väntat!!

-2,0!! Härligt! Nu sitter jag och äter en härlig portion pasta!!! MMMMM.... Sen blir det glass till efterrätt!!

Om det inte regnar imorgon skall jag till "Maria". Hoppas vi får se några kända ansikten!

Ha en trevlig kväll!

• Fru Söderlund

Nu har min väninna fått sin lilla dotter, 16.30 idag är hon född. Ska bli såååå spännande att få se henne på webbisar. Hon skulla strax fotograferas och vägas.  En liten Madeleine (tror det ska stavas så)

Tuzza: Jag har bara hållt på med vv i en v, men tycker att det funkar super. För precis som agda06 skrev så får man fika, så länge man räknar in det i sina pointsGlad.

Vi hoppar över ÖF, åker till BB istället och hälsar på lillan.

• Fru Söderlund

metallgem: Ja, sååååå fina! Vill ha dom oranga 3/4 byxorna till W. Köpte ju en t-shirt som var brun/orange randig med en bulldog på ryggen på partyt. Borde passa super till dom.

• Junipingla

Grattis PCOBella!!!
    Och grattis Lothans kompis till liten dotter :))

Nu har jag fått en tid för Junis öra. 11:20
    De vill gärna kolla varför det kladdar. kan ha varit en öroninflammation och då vill de behandla.
    Hon har ju inte haft ont men man vet aldrig med sådana små! Det kladdar ju av en anledning!!! Jag vaknar alltså av att det luktar på natten när hon ligger brevid!

Jag glömmer aldrig när Mich var 6 månader och hon fick feber.. Jag hade täta kintakter med barnakuten och de sa hela tiden att det skulle bli en barnsjukdom men dagarna gick och hon hade konstant hög feber. Till slut var hon så febersjuk att jag trodde hon glidit ifrån mig när jag inte kunde väcka henne!!

När vi åkte upp visade det sig att hon hade haft en urinvägsinfektion som blivit njurbäckensinflammation så det är ju inte alla gånger så små barn har ont, jag hade inte alls fått några indikationer på att Mich hade ont i kisseriet..

Nåja, vi får hoppas att det bara är förkylt och kladdar därför!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!