Inlägg från: Thullan |Visa alla inlägg
  • Thullan

Gravida/mammor i jönköping

MN72: Är du o föder barn?! Hoppas det.

• Thullan

Fika 11/1 kl.10.30 p Åhléns???
    Kotten
    Thullan (Madde o Wilma om inte förkylningen blir värre)
    Therese o Ebba
    Cissie och Tindra(om inget annat kommer imellan)
    Pärlan81 med Molly (som ovan plus om det är på fm innan 12. pga sonen som går på dagis)
    Melim (Cicci)

• Thullan

Nu har jag vaknat med ryggvärk o huvudvärk. Har diskbråck så det har börjat spöka igen, kan inte sova alls. Klarar inte av att bära Wilma men man måste det ändå. Fundera på att jag ska sjukskriva mig idag från jobbet, jobbar extra denna helg.

Kl.10.30 ses vi på Åhlens!

Kram

• Thullan

Micki83: Tack. Jag skrev en lapp redan igår på jobbet att jag kanske inte kommer idag. Ska ringa dem kl.8 när första börja jobba så får de ringa folk o får de absolut inte in nån så får jag väl jobba.
    Kram

• Thullan

Har ringt mitt jobb, vi har dåligt med vikarie så hittar de ingen så kommer jag ändå sa jag. Min rygg kommer jag inte undan med då jag har diskbråck men jag kommer på fikat även om ryggen krånglar, kan inte gå här hemma hela dagarna

MN: BEBIS KOM UT NU!!!!

Kram o tack alla för ni är så snälla!!!

• Thullan

medistra: GRATTIS!!

Jag blir tvungen att jobba ikväll, de få vikarie vi har var redan upptagna på andra ställen så jag jobbar. Få se det positivt, förlora ju inga pengar.
    Kram

• Thullan

Lägger in fikat igen så vi inte glömmer bort

Fika 11/1 kl.10.30 på Åhléns.

Kotten
    Thullan (Madde o Wilma om inte förkylningen blir värre)
    Therese o Ebba
    Cissie och Tindra(om inget annat kommer imellan)
    Pärlan81 med Molly (som ovan plus om det är på fm innan 12. pga sonen som går på dagis)
    Melim (Cicci)
    Castle ( min första fika träff... Äntligen kan jag hänga med!)

• Thullan

Lite kul med 2 Wilmer o 2 Wilma i tråden.

• Thullan

baffen: Vi börjar på babysim nu på lördag för första gången, min dotter är snart 5 månader.

MN72: Din bebis trivs där inne, men tänk som så att snart så är bebisen här.
    Kram

• Thullan

En fråga kanske dum men jag frågar: säljer de semlor på åhlens fik? vet nån om de är goda iså fall?

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping