• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • therese o ebba

Hmm, tur att jag blir så jäkla snygg på kort...... NOT! Tror det är nåt fel på din
    kamera, Cissie Flört.

Bara så ni vet, alla ni som inte träffat mig, jag ser INTE ut sån där egentligen. hahaha

Mamma till Ebba 061011
  • Tintan

Jättefina kort på er allihopa

Tjejkväll hade väl vart döskoj....kan vi nog alla behöva.

Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Pärlan81

God kväll!

Ni ser ju ut att haft jättetrevligt! Ni får säga ett datum snart igen så skriver jag upp mig, hihi.

Kramiz

• Miidori
    Therese o Ebba: hahahaha!!jaa visst, men så farligt var det väl inte ;P...hihihi...Man tycker alltid att man själv ser ut som ett ufo på kort :):)..i alla fall jaaa!hihihi
  • Miidori

Tisdag klockan 12.00 runt munksjön?hur låter det?Vart ses vi?(startskottet)..

• tokfiorna

Med tanke på hur vi bor så är inte martini(gamla michelangelo)bra? åååå va nära jag får då,hi..tänkte på Thullan och de som kommer från det hållet, tessan me va?

• Angeelica83

tjenna på er alla..
    Tackar för en jätte rolig fika stund.. va verkligen jätte kul att se alla.. måste göras omRäcka ut tungan
    va söta alla småtingar va me.. håller me tokfiorna blev massa tjatande men de är så himla kul att träffa lite folk.. va väl lite nervös me men de släppte när man hälsat kännde sig jätte välkommen..

Miidori: vilka fina bilder du tagit, alla utom dem på mig.haha. hatar att se mig sjäv på kortGenerad

Ja just de ja kan tyvärr inte ut o gå på tisdag (och de är inte för att jag är lat) hehe min kille har bokat den dagen och jag har inte en aning om va han hittat på och ja är döh nyfiken
    men babysången hänkar ja på..

ja tjej kväll låter ju kanon kul..

de är så roligt på expresens hemsida för jkpg finns en pojkväns tävling och så anmälde ja Patrick för skoj skull och nu har han o Tifa kommit me som visnings bild till tävlingen..
    hade inte sagt nått till han så när han gick in såg han sig själv han blev döh paff hahaSkrattande
    www.jonkoping.expressen.se

kramar Angeelica

• Tintan

Hade vart skoj att gå med er runt munksjön,men våra små tjejer äter kl 12.00 så det blir inte smidigt....men får haka på en annan gång istället.

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Miidori

Tokfiorna: Vart ligger det?..Haha!..jag hittar inte så bra..men vi kan ju följas åt..Jag brukar möta Thullan en stund innan, sen går vi vidare till klippoteket för att hämta upp tessan..Så "tokfiorna" (tessan), ifall du vill så kan ju du komma och möta upp oss nånstanns med lite innan?

• tokfiorna

Ja det gör jag gärna..bestäm var eller det kanske vi kan ta på måndag..martini är den resturangen som ligger bakom något kvarte bakom ica..Angeelica: Vilken härlig bild..kan man rösta? Lyllos dig som har en sån romantisk kille,hi..alla hjärtans är ju först på onsdag..då kan vi ju planera överraskningar man kan göra för dem här hemma under promenaden.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping