• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori
    Tokfiorna: Ja vilken bra ide!! =))...

• Mammsing

Oj som vanligt har det skrivits mssor här. Ni verkar ha haft roligt på fikat! En annan kan ju aldrig hänga med, alldeles för
    bökigt när man har tre barn hemma.

Läste att andra har fått gästböckerna raderade, jag med. Lustigt.

Någon som har ett bra tips på vad göra när bebben håller på att gno sönder munnen för att bissingarna gör ont? Har inte kommit på något som hjälper.

Ha de så gott!

• Tintan

mammsing: Har du testat en bitring som man fryser in..så den blir kall och go i munnen??
    Kram Martina

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Mammsing

Ja jag har testat en sån men hon har den bara en liten stund och sen gnor hon med handen igen. Den funkade annars jättebra på sönerna så jag trodde att hon också skulle gilla den.

• Kottten

nu har ja kollat på bilderna från fikat! åååå va de verkade mysigt!!! å ni e ju "vanliga" mammor allihop... hihi... guuuu va skönt!!!!!!! Ska bli så kul den da ja kan hänga på!!!!!!!!!

• Miidori

hehe ja det var mycket trevligt o mysigt på fikan må jag säga :D

• Angeelica83

tokfiorna; nä ja tror de är expressen som väljer vinnare.. romantiskt de tror ja inte de blir för han har säkert glömt att de är allahjärtansdag.. men de blir väl nått annat skoj..

jaha då va lillan nattad och sambon var tvungen att åka å skotta snö hela natten *suck*
    men då får ja sitta framför datan utan att han säger att ja faktiskt har ett familjeliv här hemma me hahaSkrattande

ska ni andra göra ikväll då för roligt??

• Gravisen

hej på er!

tackar mrs för en väldigt trevlig fika..ni är så härliga allihoppa...
    tjejkväll låter kanon kul, hänger jag verkligen på 

mån kan jag nog tyvärr inte men tis ska jag försöka hänga på apsolut...nån som kommer att gå närma juneporten då som man kan ta sällskap ner el utanför sesam (om  jag har bil)....

idag har jag pratat mec han som ägt huset o varför vi inte kunnat nå honom var för att min sambo bara ringt på hans hem tele o den har han inte fått inkopplad än .. aå allt e lugnt än så långe...så bes blir i morgon istället...
    men vet ni att mäklaren har mage att säga till husägaren att vi verkar väldigt omständiga för att vi ville titta en 2 gång  HALÅÅÅ   vi det e ju han som aldrig svarar el ringer upp...knäpp mäklare.... kommer la snart få magsår här....

• Pärlan81

Och min sambo är i gbg o jobbar hela veckan, tala om att man kommer sakna han....

Men jag har köpt en present som jag ska smuggla ner i väskan hehe. Hoppas han gillar den bara!

Kan vi inte sätta upp en ny fika så jag kan ringa mammsi o spika en dag med henne så jag kan hänga på!

Nu måste jag se klart OC.

kram kram!!

• Springsteen

Gravisen.. vi kan mötas vid sesam om du vill...

Kan vi inte gå mot jordbron sen??? Så vi slipper gå tillbaka?? Hoppas att vädret blir lite bättre... är ju inte fel...

en liten efterlysning...
    Är det nån som känner nån som skulle vilja hjälpa till att staba internationellt läger i sommar här i stan??? Vi behöver en människa över 21 som tycker de är kul med läger... inget betalt men vi kan hjälpa till med att söka fonder... ett bidrag till hyra kommer att ges.. mat o logi gratis... Hela juli... så hojta till!!!! Endast 3krav... 21år.. kan prata förståelig engelska/förstå engelska (jag är ingen höjdare men kan ta mig fram )... och tycka det är kul med läger...
    man behöver inte vara från stan eller sverige man får vara 78år om man vill... manbehöver inte ha varit på läger innan.. Utbildning fixar vi...

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping