• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen
    Mammsing.. tror att lilla vännen har en del sånt.... NÄä nu ska jag umgås med min familj.. suttit här större delen av dagen....
  • Mammsing

Tintan och Springsteen, Tack för tipsen, ska kika in där! Kramisar på er.

• Tintan

mammsing...så lite så
    kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • tokfiorna

BRA MIIDORI!!! Har kollat på dokumentären om sverigedemokraterna nu, skrämmande..Promenad och sen fika..ja så sa vi, vi kommer ju gå fort när vi vet vad som komma skall, mumma

• J e n n y A

Va trevligt ni verkar haft. Blir nästan lite avundsjuk(fast på ett bra sätt).

Miidori: Det du skrev va verkligen jätte bra. Du är redan i mina ögon en toppen tjej. Har alltid värmande ord att ge oss alla. :D

Tänkte också fråga om jag kunde få kika på dina bilder alla pratar om?:)

Vart ska ni på sångstund?och hur dags?

Kram

• Miidori

babysången är på måndag kl 14.00, i sofiahuset?..har ingen koll redigt..Tokfiorna har mer info om det..såå du får infomera om det =)

• Miidori

Tack JennyA blir verkligen glad :D..Jag vill ju bara att ingen ska känna sig utanför, och ni som ännu inte haft möjlighet att komma på fika ska veta att ni är såååå välkommna sen när ni väl kommer med!..Ingen är glömd här :D Alla är vi lika mycket delaktiga i denna tråden :D..

mammsing:
    Tack..Blir så glaad :)

• J e n n y A

Tack Miidori. Det värmer ska du veta. Är ganska blyg men skulle jätte gärna vilja följa med nån gång.

• Miidori

Gör en liten lista på både babysång och munksjön..
    Föressten Tokfiorna, är det nån avgift för att gå på babysången?nån terminsavgift?
    Bara att skriva upp sig! Kom igen nu brudar Flört

Babysång sofiahuset?

Måndag klockan 14.00

Cissie(miidori) o Tindra

Promenad Runt Munksjön+Fika

Tisdagen den 13/2 kl 12.00

Cissie(miidori) o Tindra

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping