• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori
    JennyA: Klart du ska följa med!Vi är väldigt lätta personer, och jag lovar, det är inte tyst 1 sekund, alla tjattrar hela tiden, finns alltid nån man kan prata med, och alla är så jätte välkommna! Nervositeten släpper ganska så fort!!..
  • Gravisen

o så hamnade man här nu igen då innan det blir sängen...

säger som de andra Miidori bra sagt...privata tråder känns lite fjantiga vi e ju vuxna människor o det e ju såå skoj att träffa nytt folk, synd bara att man inte bor närmare men det tar ju visserligen inte så lång tid för mig att åka in så varfrö gnäller jag 

Springsteen: låter kanon då möts vi utanför tycker jag med 
    vilket fik ska vi ta då? ska vi testa nåt nytt nån med förslag??
    o där det e bra med plats då så alla vagnar får plats...

nää nu får det bli sängen

natti natti på er

• J e n n y A

Jag frågade tidigare idag om det va nån mer än jag som har med sig sina barn till fikan i samma ålder som min (ca 14 mån). För han har ingen ro till och sitta still för länge och dessutom har jag väldigt svårt med barnvakt då jag ej känner så många i den här staden.
    Men efter erat fika idag så blir man verkligen sugen på att följa med. :D

• Gravisen

Babysång sofiahuset?

Måndag klockan 14.00

Cissie(miidori) o Tindra

Promenad Runt Munksjön+Fika

Tisdagen den 13/2 kl 12.00

Cissie(miidori) o Tindra

Petra O willy O Lowa

• J e n n y A

Typiskt....kan inte följa med på nåt utav det. Jobbar dom dagarna.

• Gravisen

JennyA : jag har haft me mig min dotter som är 2 ½ nu oxå hur mycke spring i benen som helst  men säg till när du vill me på fika så kan vi ju ta ett fik som e lite bättre anpassat för små  ex så har nyfiket lite leksaker...

• J e n n y A

Ok...det låter som en jätte bra ide. Tack. :)

• Miidori

Ja bara att komma med förslag, hänger på vart som helt enkelt :D:D

• Kottten

får väl säga natti natti ja me... tänkte handla lite i mon till bb-väskan... var nere ida men hade ingen lust alls!!! Kändes bara blä

Trots att ja fött barn två gånger tidigare så måste ja fråga en sak: Behöver man ta med egen handduk??? Tänk att ja inte kommer ihåg!!!!! *pinsamt* Känns som de blir en del att släpa på ändå juh...

• Miidori
    Kottten: Jag tog inte med mej nån egen handduk..Så jag hoppas du med får låna en :)
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping