hehe, igår fick jag igen för att jag suttit här och pratat om att sambon inte är romantisk, han kom faktiskt hem från jobbet med en bukett rosor och en ask Aladdin-hjärtan!
tro att jag blev förvånad, har ju inte sett skymten av några blommor från den karl på säkert 3-4 år nu, och än mindre choklad, så jag blev ju hur glad och lycklig som helst, han kan ju uppenbarligen om han vill
idag har var vi på öppna förskolan jag, Loke och Lukas, tyvärr hade Loke ont i magen hela tiden vi var där och skrek konstant, hoppas jag inte skrämde någon blivande tvåbarnsmamma bara, fick en del oroliga blickar från några gravida mammor med småbarn
nu har han äntligen somnat, Lukas sover middag och jag bara njuter av lugnet
Springsteen: kanske din sambo har lust att hålla i en romantik-kurs då, han verkar ju vara en hejare på att städa med så varför inte lägga in lite sånt med i kursen, min smabo kan nog behöva ett och annat tips
håller tummarna att de ringer om ert hus idag
Pärlan81: jobbigt att båda dina små är sjuka, inte så roligt när man inte får sova på nätterna, hoppas de kryar på sig snart igen
appropå sjukdom förresten, är det någon som vet ifall TreDagars-febern kan hålla på i 4 dagar ???
Lukas hade ju nämligen hög feber i 4 dagar och när den släppte natten till igår blev han alldeles prickig, det är inga prickar som kliar och de är ganska små och ljusa, sitter som i olika fält på hans rygg, bål och ansikte mest
har ju hört att prickarna kommer efter att febern gått över när det är TreDagars-feber
Miidori: jag står också gärna med på telefonlistan, har ju inte varit med och fikat än men jag hoppas ju på att jag skua kunna hänga på snart, skickar mina nummer till din inbox här på fl, hade gärna kommit på fika hos dig men 12 är en dum tid för mig, ska ju hämta Lukas vid 14 så då känns det som jag bara hinner komma till dig och sen vända