• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • jomi

Hej på Er!!

Sitter och garvar åt min lilla fis...hon vill vända från rygg till mage och kämpar så in i bomben men det vill sig inte riktigt!! såååååå nära är hon

När är nästa fika träff?? börjar känna mig redoGenerad......är ju lite blyg ju......

Lite blandade uppvaktningar i går märker jag...själv fick jag en stooor röd ros.... inte illa va?!

Nu ska jag fixa gottemackor mina föräldrar hälsar på i kväll....

Kram på er!

Mamma till Wilma 061031
  • 20120508

therese o ebba: jaha,,okej, kanske vi har..hehehe jag har ju minne som en guldfisk ja,det ska bli kul... sisst var det bara stora barn där och det var lite tråkigt då...

Men nu när vi är några stycken som har små bebbar kanske det blir roligare..

• tokfiorna

Linslusen:grattis! Melim: Va evigt tacksam att du mår så bra, jag blev oxå snittad och var hur pigg som helst, tänkte som du och undrade när det skulle slå tillbaka men det gjorde aldrig det..gick som på moln lång tid därefter, va söt han är din lilla kille. Misanmi: När du var med på sången så kom vi ju till att börja med 30 min försent, så det blev ju lite struligt, det är ju så att det blir ju vad man gör det tillFlört Miidori: hur funkar ditt "nya"
     liv??  Idag skulle vi gå till min sambos jobb och luncha, anledningen var egentligen att jag skulle lämna hv-biljetten som han glömt, när vi svettats oss dit så hade jag GLÖMT denSkrikandes
    Ja det var ju inte så långt baaara till ord&råd(vid rosenlund)grrr Tintan: Boken är jättemysig med lite ramsor och sådär. Var på bibblan oxå, jag som är en bokmal har liksom inte tagit mig för det där med att läsa sen man blev mamma, men det kommer. ja det var lite om min dag, puss på er.

• jomi

Linslusen: Grattis och Välkommen!!!!

Midorii: Tackar för hjälpen

Mamma till Wilma 061031
  • Miidori
    Tokfiorna: Hehe..Den första veckan jag hade Tindra, då visste ju jag självklart inte att allt skulle ta längre tid..haha! så jag var alltid lite försenad till BVC Osv..nu har jag vant mig, och älskar mitt "nya" liv faktiskt..Men man är ju såklart lite mer uppe i varv än tidigare..Det är både för och nackdelar med detta "nya" liv :):)..

Linslusen04: Grattis! :)

Medistra: Åh vad gulligt att du fick blommor och chocklad, inte illa! =)

Melim: Skönt att både du och Abbe mår bra! och att allt går bra! Han är så sööt din lille plutt! MAssa kramar!

Tintan: Oroa dej inte, blir flera träffar hemma hos mig, var så säker..

Här sitter jag och längtar till Sommaren!..Vill så gärnan kunna picknicka vid vätterstranden..*längtar efter värmen*
  • Annizsj

Funderar, men tror inte att jag har skrivit här innan, Jag bor också i Jönköping, har bf den 3 juli...Får man vara med på ett hörn`???

• Annizsj

Tack så mkt Miidori=) Allt bra med dig?

• Miidori

jajamen här är det fin fint, själv då?

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping