• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81

God kväll alla!!!

Jag är sååå avundsjuk på er som får njuta av det fina vädret!!! Vill ut med mina frön o bara njuta! Sonen med tyvärr har de vart så sjuka. Men nu vänder det. Han hade lite nässelutslag nu ikväll så vi får se, fredag hoppas jag vi kan vara ute en liten sväng i varje fall.

Myskramar på er alla!!!Kyss

• Gravisen

hej hej på er..
    hoppas att allt e bra..
    här e det toppen men willy e forfarande väldigt förkyld stackarn 

kan vi inte ta en fm fika nästa vecka så kan vi hänga på me...
    nu får det vara dags alltså

Pärlan: hopas lillen blir bra snart  stackarn, ni har haft otur det sista  kramar till dig

o självklart..kramar till er alla andra 

• Gravisen

någon som ebra på inredning..har att knepigt rum som jag inte blir klok på????

• Springsteen
    Gravisen.. ta ett datum o tid du kan Vi har BVCföräldraträff på tisdag fm... men annars är det helt tomt i min kalender

Nu får sambon komma hem.. jag är hungrig o han skulle köpa feta ost o bröd på vägen hem till vår kycklingsallad så kan ju inte börja utan han....
  • Kesso

Hej svejs på er alla!

Har ej varit här nu på ett par dagar. Hoppas ni alla mår bra. Själv har jag haft lite kalas i dag. Men ville gärna ha ett större kalas men får bli senare. Var tvungen och titta här lite vad ni skrivit. Hoppas ni fick en trevlig fika alla. Jag har skrivit innan att jag längtar tills jag kan förlja med. Det verkar trevligt.

Ha det bra alla!

KRAM

• Pärlan81

Tack Gravisen o ni andra med som skickar kramar!
    Hoppas din lille bli frisk snart med!

Vi verkar vara otursförföljda när det gäller förkylningar denna vinter. Men det är väl så att min lille pojks immunförsvar är nere efter sjuka o när han kommer tillbaka så är det nåt nytt som går. Tycker t om det vart barn som borde stannat hemma nån extra dag ibland när man kommer dit. Jaja, hoppas det vänder nu med våren.

Kram alla!!!

• Pärlan81

Kesso: Har du fyllt år? Idag? GRATTIS!!!

• Kesso

PÄRLAN 81: Yes, i dag. Nu är jag tant som vissa säger....hi,....hi. Tack för Grattisen!

• Kottten

Go morron på er!!!

KEsso: Gratulerar!!!!!!

Här har nu influensan slagit till oxå, fast bara sambon än så länge. Han snorar, kräks o har feber... så sannolikheten att vi andra skulle klara oss är väl inte stor tyvärr. Bara Melvin slipper!!!!

O inte skiner solen heller ida! Men vi får väl ta oss ut ändå en sväng så vi minimerar risken för att bli smittade lite grann iaf.

Kan även meddela att min lille kille faktsikt e stor! Han va 57 lång o vägde 4900 i tisdags då han va en månad! Inte konstigt ja tycker han blivit stor... hihi... Så de första kläderna har vi fått lägga undan alla redan!

Ha en toppenda allihop o se till att slippa fler förkylningar!!!!

KRAMAR

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Counterfeit

GRATTIS Kesso! Och vad är att fylla "tant"? Antar att jag slår dig, jag fyller 32 på tisdag.

Det var såklart jättetrevligt att fika med er i tisdags! Hoppas vi ses snart igen! Och för att vara lie initiativrik så tänkte jag själv börja fiska efter en lämplig tid. Jag har min första lediga dag från jobbet den 28/3, en onsdag. Passar det er? Förmiddag kunde vara bra för sonen är på förskolan till tre.  Klockan elva?

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping