• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Gravisen

GRATTIS KESSO I EFTERSKOTT 
    HOPPAS NI HADE EN MYSIG DAG

den 28 kan passa mig fm e alltid bra 

hoppas at ni har det bra annars

e det bara jag som tycker det el har inte denna tråd börjat bli lite lugnare..inte alls lika mycket att läsa nu..kan ju vara vädret som gör att man hellre e ute...så e dte här i alle fall..
    vi går ut på fm o går in på senare em....

kramar

• Kesso

Hej på er alla godingar!

Ja, i går fyllde jag år och hade det enkelt. Vi åt, fikade och drack gott.

I dag har jag varit ute och gått en promenad i rask takt. det var skönt, men blir trött efteråt. Jag måste komma i gång igen så jag får tillbaka min kondition. den var ju ganska bra innan jag blev dålig. Till middag för mig i dag blir det Lax och potatis.

PÄRLAN 81. Tack!
    KOTTEN: Tack!
    COUNTERFIELT: Du slår mig. Det är 30 gränsen, så tanter är vi...hi,...hi. GRATTIS I FÖRSKOTT!
    BLONDIE 68: Vilken fin bild. TACK!
    GRAVISEN: Tack!

Ni är för härliga.

Ha det bra i dag alla!

• Springsteen

grattis Kesso i efterskott !!

Många som fyller år nu

• Pärlan81

Jag kan också på fm men hellre 10.30 för min son går på dagis till 12.30 bara. OM vi ändå ska ta en fm menar jag. 1 timme hinner man knappt ta av sig o barn innan det är dags att åka igen Så ta gärna lite lite tidigare.

• Kesso

SPRINGSTEEN: Tack!

Det verkar vara många barn och föräldrar som är sjuka nu. Krya på er! Vilma är ju fortfarande snorig och lite hostig men även roslig i luftrören. När ska det gå över? Ta på er varmare än ni tror när ni går ut, trots vårkänslan.

KRAM

• Kottten

håller me gravisen, de har blivit lugnare här men ja tycker de lugnade ner sig efter de att luften rensades här....kanske tillfällighet va vet ja...

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Tintan

Hej allihopa

Kesso: Grattis i efterskott vännen, nästa år är det min tur att bli tant ha ha ha.
    Kottten: Hoppas ni klarar er ifrån influensan nu....

Pärlan: Hur går med med barnen, visst är det jobbigt när de blir sjuka hela tiden, men dagis är ju dagis och smittan bara vandrar runt.

Benjamin fick vara hemma denna veckan eftersom magsjukan går på hans avd nu, och sen är vi bortbjudna på lördag  och har sett fram emot dettta så.
    Denna veckan har jag inte vart mycket på tråden och jag saknar det verkligen, men tiden har bara inte funnits alls, peter åker 13 och kommer 00 så det känns verkligen är så trött, men imorgon är det fredag och han är hemma sååååå skönt.
    Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping