• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten

doyoumind:Har heller ingen erfarenhet av vändning. Har haft tre lydiga bebbar Hoppas de går bra! Har han lyckats vända sig med rumpen ner så kan man ju alltid hoppas han vänder en gång till!

springsteen: de har du nog rätt i! Jag laddar för våfflor på söndag!!!!!

Vi tog oss ner på stan en sväng tillslut! Hitta två fina pyjamaser till lillkillen oxå. O en bok till tova, hon fyller ju den nionde. Men vill ju inte köpa en massa nu när ja har ullared inbokat juh!!! Men hittade annars massor!!! Så ja tycker ja va rätt duktig *stolt*

Trevlig fredagkväll!!!

KRAMAR

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Pärlan81

Kikar in en snabbis.

Tog 6 månaders kort idag ju, gick prima. Hon var så glad så även att hon inte sovit så mycket.

Har bakat bullar nu. Så fullt upp är det.

Imorrn kan vi inte gå på simmet tyvärr, Molly hostar ju så det känns bäst för henne.
    Har ju missat några ggr nu pga sjuka men vi ska ju gå 2 ggr till sen och påbörja fortsättningskursen. Så det känns bra.

Nu måste jag kila. Barnen kallar, mina små frön.

kram på er o ha en mysig fredag!!!

Kram kram

• bella00

hej alla! såg att ni skrev om babysim, och tänkte passa på att fråga viken ålder ska dom ha när man börjar på det?
    ha det så bra!

• Kottten

de märks att de e fredagkväll o hockey på tv... suck! otur för mig som inte e hockeyfan o inte håller på HV...
    Så ja får väl roa mig på annat sätt ikväll än att hänga här.... va nu de skulle va

• Springsteen

Godmorron...
    Gud vad jag är trött idag... Wilmer har nog kommit till nån tillväxtperiod.. han åt varannan timme under förra natten, var 4-6e timme under dagen igår och varannan timme under natten  nu med... Brukar ju vara tvärtom!!!! O naturligtvis så vakna han nu vid 7... o sambon är o jobbar... måste passa på att sova under hans sovperioder i dag!!!

Tips till er som är i flytta taget Ikea säljer tullsta fåtölj för 250:- nu tillfälligt. .naturvit.. så vi råka impulsköpa en fåtölj igår

ha en bra dag med mkt så härligt att de var ljust när man vakna vid 7 idag

• Thullan

Gomorron eller jag har redan varit på Coop o handlat lite, var där innan 9.
    Nu ska man väl ta sig ut i vårvädret men Wilma spydde 2 gånger igår o hade feber. Idag är det ingen feber men hon är trött o gnällig stackarn.
    Nu ska jag vila lite oxå
    Kram

• Springsteen

Usch thullan.. Hoppas att Wilma kryar på sig!!!!

Sitter o väntar på sambon ska komma hem.. se om han vill följa me ner till stan eller sova en stund när vi är ute..

• Kottten
    Springsteen: fy då! hoppas de ändrar sig snart igen!!!!

Thullan: Krya-på-dig-kramar till Wilma!!!!

Här e de snorigt o hostigt men febern e verkligen borta!! O Melvin har klarat sig än så länge!!!! Han har varit o charmat sin mormor ida genom att lägga upp värsta flinet i hennes famn!!! *duktig* Snart ska de bli prommis här i de fina vädret!!!! Å va de e underbart!!!

Njut för fulla muggar mina vänner!!!

KRAAAAAAAAM!!!!!!!!
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping