• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • isako

Småbarnsliv.. Ja det skulle vi fan blivit. Kört One night stands på krogen när vi ville bli gravida, det ända som skiljer ändå är bara pengarna.. hahaha

Kotten.. Naa, fast jag räknar inte med Anil kommer att komma på sånt i närmsat framtiden.. Har ju inte gjort det dom senaste sju åren.. *suck* Får la klämma till honom där det gör som mest on.. Plånboken hihi Nä, det är istiden än här hemma.. Inte ett ord på två dagar! Får se hur långt gubbjäveln går... ;)

• Counterfeit
    Nightwish! Jag kommer inte in på din sida och kan därför inte svara i din gb... är jag bojkottad?

Isako: Visst är det urjobbigt när sonen strejkar, jag vet. Han har än så länge inte skrikit men när jag ahr varit ute och fikat har han klagat och sagt "Åka hem" eller dylikt hundra gånger... lagom tjatigt. Man får verkligen anstränga sig för att inte tappa tålamodet. Jag garanterar dig att händer nåt sånt när nån fikar med mig (alltså att dennes barn sätter sig på tvären) tänker jag aldrig nåt illa, jag tror att alla mammor känner igen sig och vet att det är helt "normalt"... dock ack så irriterande för mamman. 

Puh, Simon är krasslig igen, hade feber igår. Han är bättre idag men stannar hemma med maken. Imorgon kan han säkert komma tillbaks till förskolan.

I lördags trodde jag det var dags att föda, hade värkar med fem minuters mellanrum - onda sådana! Men de avtog.
    Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • isako

Counterfeit.. Naaa vad gullig du är. Nä jag tänker heller inte något illa, men jag kan liksom se allas blickar.. Ja hon har ju bra pli på sin unge... haha.
    Men samtidigt skiter jag i det också. Vill inte ha någon "hittler" uppfostran (Inget illa menat, kallade mamma det när jag var liten för hon var så sträng..) men vill gärna kunna gå ut och umgås med folk utan att ha en terrorist skrikande alt gråtande hela tiden..

Men men, får väll ta det lugnt med utflykter tills värsta trotsen lagt sig.. Puh.. Och han är inte ens TRE än.. Tjohhooo.. Bara vänta tills han blir fyra fem och uppkäftig! Då får jag nog be om medicinering *asg*

Tack tjejer för era stödjande ord i denna... förb,,,,de tid.. Kramisar!

• Småbarnsliv
    Isako... Jag har hört det ryktas om att vid 5 årsåldern är det ingen trots som gäller*längtar* fast då har jag ju Hannas 3 års trots..Hemlis och när hon är 5 då har jag pyret som är 3... Oh vilka underbara tider det kommer bli...

Vad gör ni i veckan?? ska vi träffas någon dag??
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • isako

Småbarnsliv.. Ja det vill jag gärna! Säg du bara när, det enda jag har är innan kl ett ändå.. Stackars Linda.. Kanske du skall föbereda recept redan nu.. Finns ju tydligen lyckopiller..Haha Nä, annars får du dumpa av ungarna här hos mig så tar jag hand om dom en timme eller två :)

och vad var det jag sa... Fick en dammsugare idag.... hahahah
    Känner hans knep.. Men jag behövde verkligen en så jag har förlåtit honom... för denna gången ;-D

• Småbarnsliv
    Isako: Säg vilken dag som passar dig bäst, jag ska ju ha Simon hemma hela veckan... VI ska bara lite kakor & grejer

Oh vad trevligt med en dammsugare
    Nu är det dags för Willys & inhandla veckans matvaror  
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Nightwish
    Counterfeit :Neeej du är inte bojkokottad Räcka ut tungan..Håller på med adressboken...Bara för att en del ovälkommna är på min sida hela tiden..Så jag har inga öppna sidor längre..
    Så har la inte fått in alla namn än, men men det kommer! =)
  • Nightwish

Hej jenniemamma!..Vet vem du är ^^ ..Är vän med Tessan ifrån Nässjö :)...

• Nightwish

Hoppas att alla har det jätte bra här inne! Ni är verkligen för goa! KRAMAR!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping