• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Nightwish

pärlan!! Vad har du tagit vääägen???
    Ska du inte med på fikan på osndag Ledsen..

KOM igen alla som vill!!! FIKA PÅ ONSDAG!!!!!!Kom meeed i vårat goa gäng, och fika!!!!!!

• Springsteen

JennyA du skulle ju me.. skriv upp dig nu då

Ev skulle Dzenita med sin lille Denni oxå med...  men hon hade besök som skulle åka hem på onsdag fm..  så de berodde på när de åkte... Ev så tar jag me en kompis till

Varit på lååångpromenix idag.. så skönt!!!! o babblade skit man behöver verkligen prata av sig ordentligt emellanåt

• Kottten

HEEEEEEEEEEEJ!!!!!

Hoppas alla haft en trevlig dag! Första dan på vecka me tjejerna o då blir de fullt upp. Tider att passa hela dan o så fint väder.

De blir inget fika för mig på onsdag. Melvin har varit knölig i två dar o ida kom snuvan o hostan... så vi inväntar nästa vecka så får vi se hur de ser ut då. Om någon tänker sätta tid för fika nästa vecka kan ni väl undvika onsdagen om möjligt för då vet ja säkert att ja inte kan!!!! För ja VILL ju så gärna få träffa er allihopa nu!!!

Snart blir de sängen här. Klockan ringer ju 7 i mon bitti igen....

Kvällen på er!!!!!

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Counterfeit

Pärlan81: Såg också att du tagit bort dig, synd tycker jag, hade gärna träffat dig.  Och Kottten - synd att du inte helelr kunde komma. Nästa vecka kan jag fika när som helst, fast förmiddagar då Simon är på förskolan. Är han med får jag garanterat ingen ro, han blir snart uttråkad och tjatar om att lämna stället. Detta förutsätter ju att jag inte hamnar på Ryhov, går ju in i v. 40 på söndag.

Men Springsteen skulle visst komma, och dig har jag inte träffat tidigare. Det ser jag fram emot!

Isako: Det brukar (enligt regelboken) vara i 2,5-årsåldern de är som värst ("trotsåldern"), så det kommer nog lugnare tider sen. Jag tror man ser de där blickarna mer än man borde, för jag är säker på att alla - ALLA - som har barn har varit med om detta! Om ett barn skriker/bråkar på en buss eller affär e.dy känner jag bara djupaste medkänsla med mamman, och "jaha, det var ju inte min denna gång"...

Nightwish: Nej, jag trodde inte jag var bojkottad.

SISTA dagen på jobbet idag!

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Springsteen

Ska bli kul att träffa dig med Counterfeit vi har visst gått om varann på fikorna

En liten som har slocknat här jämte mig efter ett morronpass i babygymmet med pappa i köket så söt han är

Funderar på vad man ska hitta på i de fina vädret??? tänkte gå till Öppna förskolan.. men de är ju lite för fint väder känns de som för att sitta inne....

ha en bra dag allihopa

• Nightwish

Underbart väder ^^...Wooohoooo!!!! Ska väl ta och försööka duscha, och sen gå ut :):)..Ska bara se ifall Tindra vill sova en stund först ;)....Här är allt bättre nu i alla fall! KRAM

• Kottten

Hej svejs!
    Här hade vi en mindre rolig natt! Melvin ville äta varannan timme o så e han ju lite täppt oxå... usch usch! Nu får ja väl igen allt ja sagt om att han e så lugn o go...
    Vägde o mätte honom ida me. Han har ökat ett halvt kilo o växt 1,5 cm på två veckor!!!! Så de e ingen bebis längre!!!!!

O så va ju ja tvungen o stå på vågen oxå då... o de går iaf åt rätt håll men saaaaaaaaaakta!!! BAra ett kilo sen sist, så de återstår fortfarande 6 Nåja, de ska man väl kunna bli av me nu när vädret e så fint o inbjuder till härliga promenader!!!!!

Njut av dan allihopa!
    KRAM

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Castle

Hej alla!

Till att börja med: en stor --

• Pärlan81

Hej på er!!

Ja jag hann bara ta bort mig igår. Lillan har vart så sjuk hela helgen, vart på barnakuten och hälsan, jättehög feber och när vi kom tillbaka så såg det att det var öroninflammation. Har vart några jobbiga dagar men nu får hon pencillin och är lite bättre.

Vi är lite otursförföljda av sjukdomar nu känns det som. Men jag tycker det är så ledsamt när de är så små att bli så dåliga. Nu väntar man bara in att det ska vända ordentligt.

Många på sonens dagis som haft denna sjuka, och det var ju inte första gången i år för dom heller, så trött på det. Men solen skiner ju idag och vi har kunnat vara ute. Det är så härligt!

Nästa fika ska jag skriva upp mig dan innan så man verkligen vet att man kan komma

Hur har ni det annars?

Kram till er alla!

• J e n n y A

Pärlan...hoppas er otur vänder snart. Tycker synd om er som hela tiden drabbats av nåt. Hoppas att våren drar med sig lite bättre tider.

Här är det bara bra annars. Hoppas ni alla har haft en trevlig dag i det vackra vår vädret som varit.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping